پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری دانا

اجتماعی خبرگزاری دانا

سرمربی تیم هندبال مس کرمان از اتحاد و همدلی بین بازیکنان برای نتیجه گرفتن در مسابقه حساس فردا مقابل نماینده قطر خبر داد.

رهبران گفت: رئیس جمهور منتخب باید در تراز جمهوری اسلامی باشد تا بتواند در گام دوم انقلاب در مسیر مشخص‌شده اقدام کند.

شیخی گفت: برخی با بد اخلاقی و اتهام زنی مردم را رنجیده خاطر کردند، امروز زمان سرکار آمدن دولت اخلاقمداری است که توانایی رفع مشکلات را دارد.

علی ذوالفقاری ضمن تاکید بر حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای در 28 خرداد گفت: انتخابات ششمین دوره شورای شهر شیروان و سیزدهمین دوره ریاست جمهوری به صورت تمام مکانیزه در این شهر برگزار می شود.

کشفی نژاد گفت: بالغ بر 7 میلیارد و 500 میلیون تومان جهت توانبخشی مددجویان بهزیستی استان فارس برای کاشت حلزون شنوایی و تأمین وسایل کمک توانبخشی هزینه شده است.

محمود محمدی گفت: مردم با انقلاب خود قهر نیستند و اگر گلایه ای وجود دارد از مسئولان اجرایی بوده، ضعف هایی در حوزه اجرا بوده و سبب شده معیشت، بیکاری و تورم به مشکل اصلی این روزهای مردم تبدیل شود.

کاپیتان تیم ملی والیبال گفت: باید تلاش کنیم تا اشتباهاتمان کمتر شود.

پویش ملی "نامه ایرانیان به رئیس جمهور سیزدهم" در سیستان و بلوچستان آغاز شد.

حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد که در دولت آینده به فساد و رانت در کشور خاتمه می‌دهیم.

«قلعه کنت» بنایی تاریخی است که نام خود را از روستایی نزدیک خود وام گرفته است. این قلعه حدود 90 کیلومتر از شهر سراوان در استان سیستان و بلوچستان فاصله دارد. تاریخ 700 ساله این قلعه گواه از تاریخ کهن این منطقه دارد. قلعه کنت در سه طبقه ساخته شده که در دوره‌های مختلف تاریخی تغییرات متعددی داشته است.

درجلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی خراسان جنوبی بر ضرورت تشکیل مستمر جلسات شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی تاکید شد که خواسته فعالان بخش خصوصی این است این جلست باید دارای خروجی به نفع تولید، اشتغال و پیشرفت خراسان جنوبی باشد.

هادی سپهری با بیان اینکه چرخ تولید کارخانجات لبنی باید با تامین شیر خام بچرخد، گفت: در حال حاضر این کارخانه در استانی که قطب دامپروری کشور است در زمینه تامین شیر خام دچار مشکل شده و مجبور شده است که از استان خراسان رضوی بخشی از نیاز شیر خام خود را تامین کند.

جاوید پورنگ گفت: بهترین کار برای شناخت یک کاندیدای اصلح توجه به بیانات گهربار امیر مومنان حضرت علی (ع) در نامه 53 نهج البلاغه است.

حجت الاسلام فولادی گفت: انتخابات پیش رو نسبت به سایر انتخابات‌ها از حساسیت بیشتری برخوردار است و دشمنان چشم به این رویداد بزرگ سیاسی در ایران دوخته‌اند از این رو مشارکت حداکثری مردم می‌تواند دشمنان نظام جمهوری اسلامی را کاملا ناامید سازد.

مدیرعامل صنایع شیر ایران (پگاه) در روز جهانی شیر اعلام کرد: به امید روزی که در راستای توسعه سلامتی، شیر و لبنیات در سفره همه هم‌میهنان باشد.

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری سیزدهم گفت: برنامه من برای افزایش قدرت خرید مردم، در کوتاه مدت، خریدهای اعتباری است یعنی مردم بتوانند کالا بخرند و بعدا اقساط آن را پرداخت کنند.