پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری دانا

اجتماعی خبرگزاری دانا

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان ضمن تشریح چگونگی پرداخت پاداش به مدال آوران المپیکی و پارالمپیکی گفت: قهرمانان طلایی 2میلیارد تومان پاداش می گیرندو میزان پاداش مدال های تیمی نصف مدال های انفرادی است.

اردکانیان در واکنش به خبری مبنی بر فوت تعدادی از هموطنان در معابر شهری به دلیل خاموشی و تاریکی ناشی از قطعی برق طی سال گذشته گفت: امسال قطعی برق در معابر شهری نخواهیم داشت.

به منظور ارتقاء سطح سواد زندانیان استان، معاون سواد آموزی اداره کل آموزش پرورش از فضای آموزشی و فرهنگی ندامتگاه مرکزی کرج بازدید نمود.

دومین اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتسال کشورمان از روز چهارشنبه 5 خردادماه آغاز می شود.

آتش‌سوزی جنگل‌ها و مراتع بام نفت ایران، هرساله اتفاق می‌افتد و متولیان امر نیز بارها دلایل آن را طبیعی و انسانی ذکر کرده‌اند؛ اما چرا همچنان با کمبود امکانات در این خصوص مواجه هستیم؟.

مسابقات قهرمانی دو و میدانی بزرگسالان کشور در پیست مجموعه ورزشی 15 هزار نفری امام خمینی (ره) اراک در حال برگزاری است.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی مغایرت های قانونی در انتصاب رئیس سازمان بورس را بررسی می کنند.

ننه اله پس از عمری مجاهدت و جهاد در راه انقلاب، کشور، استان و شهرستان به دیار حق شتافت.

محمد انتظاری گفت: نماز جمعه فردا جمعه 31 اردیبشهت ماه با رعایت پروتکل‌های سختگیرانه بهداشتی در همه شهر‌های مازندران اقامه می‌شود.

یک تحلیلگر مسائل سیاسی، با اشاره به منشأ قرآنی مشارکت ملت ایران در انتخابات، گفت: اگر مردم به صورت قوی در انتخابات حاضر شوند، دشمن می فهمد که فشارهایش تأثیری در اراده مردم ایران ندارد، اما اگر حضور مردم ضعیف باشد، قطعا بر فشارهای خود می افزاید.

سرپرست دبیرکلی فدراسیون گفت: بعد از مسابقات انتخابی جام جهانی و آغاز مجدد مسابقات لیگ برتر، کارگروه نظارت ویژه برای برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال تشکیل می شود.

کلیپ «قدم به قدم تا ضریح دوست» به تمامی زائران و عاشقان امام مهربانی‌ها تقدیم می‌شود.

اقشار مختلف مردم تبریز امروز با برگزاری تجمعی خودجوش اقدامات جنایت‌کارانه اخیر رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین را محکوم کردند.

سامان بسطامی کارشناس مسائل سیاسی گفت: در نظام اسلامی مردم به عنوان یکی از ارکان مهم ایفای نقش کرده چراکه آنها مشروعیت نظام سیاسی جمهوری اسلامی را تعیین می‌کنند، تاریخ انقلاب اسلامی گویای این است که نظر و رای مردم فقط به دوران تاسیس نظام جمهوری اسلامی بر نمی گردد بلکه همواره جمهوری اسلامی به حضور دائمی و نظارت همیشگی آنها بر مسئولان مقید بوده است.

نائب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس با اشاره به فاصله دولت از شعارهای خود گفت: این فاصله برای مردم بسیار شفاف و روشن است.

فاضل با بیان اینکه خوشبختانه همچنان روند ابتلا به کرونا کاهشی است از واکسینه شدن 32 هزار و 500 گلستانی در برابر کرونا خبرداد.