پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری دانا

اجتماعی خبرگزاری دانا

خطیبان جمعه سمنان با اشاره به اتفاقات مربوط به افغانستان و مطالبه ناحق برخی فعالان مجازی از رئیس جمهور منتخب گفتند: مردم افعانستان همانند ایرانی ها باید به آمریکا نه بزرگ بگویند تا وضعیت کشورشان به حالت عادی برگشته و سامان بگیرد و مطالبه نابجا از رییس جمهوری که نیامده نداشته باشیم.

وزیر راه و شهرسازی در فاصله کمتر از یکماه به پایان دولت روحانی، مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها را به‌عنوان سرپرست سازمان هواپیمایی کشوری منصوب کرد.

نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: دادستانی تهران باید به مسئله گرانی خودرو ورود کند.

در خصوص برگزاری مراسمات باید تمهیدات لازم را درنظر بگیریم چراکه جریانات دینی و دستگاه‌های فرهنگی مصمم هستند با حفظ رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، مجالس دینی برگزار شود.

در ساعت 18:56 دقیقه گزارشی از حریق گسترده همراه با دود غلیظ در محدوده جاده مخصوص به سامانه 125 آتش نشانی اطلاع داده شد که بلافاصله 6 ایستگاه آتش نشانی به همراه تجهیزات تنفسی و بالابر و چند دستگاه تانکر آب به محل حادثه اعزام شدند.

شرکت پایا پلیمر با حمایت دستگاه قضایی در تاکستان، از تعطیلی نجات پیدا کرد.

"عباس آباد" محله‌ای با درختان سر به فلک کشیده، مغازه‌های کوچک و قدیمی و خانه های چندین ساله در مرکز شهر اصفهان قرار دارد. محله‌ای که با سکونت تبریزی‌ها در آن و به احترام شاه عباس که آنها را در این محله جای داده بود، عباس آباد نام گرفت.

یکی از مهمترین پروژه هایی که قول احداث آن در بیجار داده شده و می توانست نقش عمده ای در اشتغالزایی و کاهش مهاجرت داشته باشد اما همچنان در هاله ای از ابهام قرار گرفته، ایجاد زنجیره فولاد در دیار گروس است.

حسینعلی شهریاری از تخصیص 100 میلیارد تومان اعتبار از سوی وزارت بهداشت و درمان به سه دانشگاه علوم پزشکی سیستان و بلوچستان خبر داد.

باغ شاهزاده ماهان در فاصله 38 کیلومتری کرمان واقع شده یکی از 9 باغ ایرانی و مشهور جهان است که در سال 2011 در سی و پنجمین نشست میراث جهانی یونسکو در فهرست میراث به ثبت جهانی رسید.

متاسفانه عدم استفاده از ماسک و رعایت شیوه نامه های بهداشتی میان شهروندان از عوامل تشدید موج همه گیری ویروس کرونا در این استان است.

تصاویری از دریاچه داخلی رنگارنگ نمک در یونچنگ در ایالت شمالی شانگ‌شی در چین که به (بحرالمیت) یا (دریای مرده) چین مشهور است.

روایت زیبای شهید احمد کاظمی از پیام شهدا را مشاهده می کنید.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: دولت آینده باید سامانه املاک و اسکان را با جدیت و سرعت بیشتری پیگیری کنند و این مسئله را در اولویت قرار دهد.

پل چهارم بشار یکی از ابر پروژه های شهر یاسوج است که این روز ها روند اجرا و آماده سازی با سرعت بیشتری در حال انجام است.

اولین مسیر دوچرخه‌سواری شهری کرمانشاه افتتاح شد.