شنبه 29 اردیبهشت 1403

اقتصادی خبرگزاری دانا

اقتصادی خبرگزاری دانا

مراسم بزرگداشت هنرمند پاسدار زنده یاد عبدالله زاده در لنده با حضور اقشار مختلف مردم و رزمنئگان برگزار شد و در این برنامه به نقش ارزشمند هنر در روحیه بخشی رزمندگان در عملیات های دفاع مقدس اشاره شد.

دستیابی به فناوری جدید قدرت تحلیل و تصمیم گیری خودکار بخشیدن به ماشین امروزه به یکی از پارامترهای قدرت در جهان تبدیل شده است که اثر مهمی نیز در برتری نظامی کشورها در آینده‌ای نه چندان دور دارد.

بازنشستگان فرهنگی استان قم در اعتراض به رتبه‌بندی معلمان در محل اداره کل آموزش‌وپرورش استان قم تجمعی اعتراض‌آمیز برپا کردند.

شانقی گفت: تاکنون 52 قطعه از لاشه پرندگان که بر اثر ابتلا به آنفلوانزای فوق حاد پرندگان تلف‌شده‌اند، از تالاب میقان اراک جمع آوری شده است.

سردار احمد ذوالقدر گفت: با مسئله‌یابی و رصد مشکلات واحدهای تولیدی و ارائه راهکارهای مورد نیاز، دوشادوش بنگاه‌های اقتصادی و فعالان حوزه صنعت ایستاده‌ایم.

اجلاسیه باشکوه رزمندگان و ایثارگران ویژه کنگره ملی 3000 شهید استان ایلام برگزار شد.

هوای تهران برای گروه‌های حساس جامعه آلوده است.

محمد صیادی گفت: هم اکنون 35 هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد استان قزوین هستند و از زمان شروع به کار سامانه جامع امداد هوشمند کارآمد تاکنون تقریبا اطلاعات و نیازهای 3هزار خانوار با مراجعه مددکاران به درب منازل مددجویان پالایش شده است.

معاون وزیر اقتصاد گفت: از سال 94 تاکنون اطلاعات بیش از 445 هزار فقره املاک مازاد دولتی در سامانه سادا ثبت شده است.

رئیس‌جهور با اشاره به لزوم مشخص بودن ارتباط شورای عالی انقلاب فرهنگی با دستگاه‌ها و بخش‌های مختلف کشور، خواستار تعریف و تدوین نسبت بین این شورا با قوای سه‌گانه و سایر دستگاه‌های اجرایی شد.

سالهاست پیست مناسب و استاندارد برای ورزشکاران رشته اتومبیلرانی در استان کرمانشاه در انتظار تخصیص بودجه است.

نماینده مردم نایین، خور و بیانانک گفت: همه تلاشمان را خواهیم کرد در موضوع اساسنامه فدراسیون فوتبال منافع ملی تامین شود.

حاصل عملکرد4نماینده استان یزد در بازه 16ماه اخیر در مجلس شورای اسلامی72سوال،146تذکر و 401طرح شکایت از دولت بوده است.

دادستان کل کشور گفت: اولویت دستگاه قضایی مبارزه با فساد و حل مشکلات مردم است

جلسه فنی فدراسیون دوچرخه سواری با محوریت بررسی مسابقات سال آینده در محل فدراسیون برگزار شد.

زیویار گفت: در این سفر استانی رئیس جمهور بالغ بر 100 پروژه در دستور کار قرار داده شده که شامل شیلات، کشاورزی، آزادراه، سیل، محرومیت زدایی و... است.