شنبه 29 اردیبهشت 1403

اقتصادی خبرگزاری دانا

اقتصادی خبرگزاری دانا

از زحمات بیش از یک دهه اخلاق پسند در تیم ملی تنیس روی میز ایران تقدیر شد.

نمایشگاه تخصص مواد غذایی و صنایع وابسته در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی کرمانشاه در حال برگزاری است.

ائمه جمعه شهرستان های استان هرمزگان بر لزوم تقویت فرهنگ بسیج در تمام شاکله های کشور تاکید و اظهار کردند: فرهنگ بسیجی کشور را از پیج های خطرناک عبور خواهد داد.

به عنوان یک شهروند و عضو مجلس تمام تلاش خود را بکار می گیرم تا اساسنامه فدراسیون فوتبال که منطبق با ضوابط و قوانین بین المللی است، تصویب شود.

حجت الاسلام موسوی گفت: خانواده معظم شهدا و رزمندگان سرمایه های ارزشمند نظام اسلامی محسوب می شوند و هفته بسیج فرصتی ارزشمند برای تکریم و تجلیل از خانواده معظم شهدا و رزمندگان است.

گودرزی گفت: شرکت های واسطه تامین نیروی انسانی از این زنجیره حذف شوند چرا که این شرکت ها بستری برای ظلم، فساد، تبعیض و بی عدالتی و رانت هستند و خیری برای نظام اداری استخدامی ندارند.

تیم ملی والیبال ساحلی ایران با شکست قزاقستان به دیدار نهایی رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا صعود کرد.

با حضور مسئولان کشوری و استانی و جمعی از مردم استان ایلام اجلاسیه عشایر استان در شهرستان ملکشاهی برگزار شد.

دادستان عمومی و انقلاب استان اصفهان گفت: دیشب اراذل و اوباش مانع جمع کردن چادر کشاورزان توسط کشاورزان شده و چادر کشاورزان را آتش زدند از این جهت نیروی انتظامی ورود پیدا کرده و تعدادی از این اراذل و اوباش را دستگیر کرده است.

مسئول بسیج سازندگی استان زنجان با اشاره به اقدامات بسیج سازندگی در حوزه‌های مختلف، گفت: 3 پروژه بزرگ در حوزه کشاورزی به همت بسیج سازندگی استان زنجان اجرا شد.

5 تیم منتخب لرستان در مرحله نهایی سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج حضور دارند.

زهرا غلامرضایی گفت: حدود 70 درصد مراجعان به سامانه تصمیم خواهان طلاق توافقی بوده و فقط 30 درصد زوجین خواستار طلاق یک سویه هستند که متاسفانه میزان سازش در طلاق‌های توافقی کمتر است.

این روزها خبر ابتلای دانش آموز لرستانی به کرونا، نگرانی خانواده ها از همه گیری کرونا در مدارس دو چندان کرده است.

مجید الهی راد با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون 835 خانوار با رسیدن به درآمد پایدار از تحت حمایت کمیته امداد استان خارج شدند، گفت: لازم به ذکر است که بیش از 83 میلیارد تومان وام اشتغال به مددجویان در این مدت پرداخت شده است.

رقابت داغ افسران جوان جنگ نرم در کشور آغاز شده است و تیم نرم افزار موبایلی از استان سمنان را هیافته به رقابت کشوری رویداد تولید محتوای دیجیتال امید به کسب رتبه برتر را دارد.

هاشم مظلومی گفت: چالش های آنلاین مانند مومو و نهنگ آبی یکی از آسیب های فضای مجازی است که چون کودک آگاهی و دانش لازم را ندارد، وارد آنها شده و قربانی می شود.