شنبه 29 اردیبهشت 1403

اقتصادی خبرگزاری دانا

اقتصادی خبرگزاری دانا

عضو شورای شهر خرم‌آباد گفت: زباله گردی معتادان متجاهر به چالشی اساسی برای مردم و شهرداری خرم‌آباد تبدیل‌شده است.

دقایقی پیش انفجاری قوی در کابل به‌وقوع پیوست. به گفته منابع خبری یک خودروی طالبان هدف حمله قرار گرفته است.

رئیس جمهور از دبیرکل سازمان همکاری اقتصادی اکو خواست تا راهکارهای مناسبی برای فعال کردن ظرفیت و ارتقای سطح همکاری‌های اقتصادی کشورهای عضو اکو اتخاذ کند.

به گفته کارشناس هواشناسی کردستان، دمای هوای استان از بامداد روز چهارشنبه کاهش یافته و شاهد یخبندان صبحگاهی در غالب نقاط استان خواهیم بود.

سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: علم در بین جوانان امروز ما قابل مقایسه با دوران قبل از انقلاب نیست و به برکت حضور جوانان جهادی و انقلابی ما جز رتبه های برتر در دنیا شناخته شده ایم.

عابدین‌زاده گفت: در صورت ادامه روند فعلی، بر اساس قانون حمایت از کودکان کار، 3 ماه آینده برای 3 ارگان به دلیل ترک فعل و انجام ندادن وظایف خود در قبال کودکان کار قرار مجرمانه صادر می‌شود و حبس در انتظار مدیران آن‌ها خواهد بود.

افسانه اسدپور گفت: هیچ دانش‌آموز با استعدادی نباید به دلیل فقر از تحصیل و تلاش باز بماند.

محمدصادق اکبری از رهایی 32 محکوم به قصاص از ابتدای سال تاکنون در مازندران خبرداد وگفت: این محکومان با همت روساء دادگستری ودادستان ها، شورای حل اختلاف استان و همکاران اداره زندانها باگذشت اولیای دم، از قصاص رهایی یافته‌اند.

حجت الاسلام احمدی نسب گفت: به مناسبت و گرامیداشت بسیج طلاب و روحانیون امروز همایشی را برگزار کردیم تا بتوانیم از زحمات این قشر جهادگر به ویژه در عرصه کرونا به ویژه در دو سال اخیر تقدیر کنیم.

بسیج امروز از بستر خون شهادت در میدان دفاع مقدس بروز و ظهور پیدا کرد و باید آن را حفظ کنیم.

یک کارشناس مسائل اجتماعی به تبیین نقش بسیج در کاهش آسیب های اجتماعی پرداخت و گفت: بسیج الگوی تمام عیار خدمت رسانی به مردم است.

نشست هم‌اندیشی و هماهنگی مسابقات جهانی ورزش های زورخانه ای در اصفهان برگزار شد.

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: کمتر از 2 ماه آینده، زیرساخت‌های سامانه سجام برای پرداخت سود سهام شرکت‌های بورسی آماده می‌شود.

دبیر انجمن تصفیه کنندگان شکر گفت: با توجه به فصل عرضه شکر داخل، نگرانی از حیث تامین تا پایان سال نداریم.

اسماعیل زارعی کوشا گفت: امیدواریم در این مدت با همکاری و همدلی یکایک عناصر موثر و ارکان صاحب نفوذ در این استان و تمامی دلسوزان، افق های بلند را برای پیشرفت استان کردستان مد نظر قرار دهیم و به تعالی هر چه بیشتر استان کردستان خواهیم اندیشید و در این راه شب و روز از هم نخواهیم شناخت.

سردار جهانبخش کرمی، فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: 33 زندانی جرائم غیرعمد توسط بسیج حقوقدانان در زنجان امروز آزاد سازی شدند.