شنبه 29 اردیبهشت 1403

اقتصادی خبرگزاری دانا

اقتصادی خبرگزاری دانا

فرمانده سپاه ناحیه ایوان گفت: در این هفته در شهرستان ایوان 50 عنوان برنامه در سطح حوزه ها و پایگاههای مقاومت اجرا می شود.

محسن انصاری گفت: با تصویب هئیت مدیره تعاونی مسکن جوانان استان مقرر شد 150 نفر از جوانان ایران کوچک از اقشار مختلف به صورت آزاد و بدون محدودیت به عضویت تعاونی مسکن در آیند.

فاطمه عباس آبادی گفت: 15 شرکت کننده در قالب 3 تیم 5 نفره از استان البرز در مرحله نهایی سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج حضور پیدا کرده اند.

سید محمدرضا حسینی گفت: استقرار دبیرخانه دایمی جشنواره فیلم کوتاه و عکس "تدبیر زندگی" در کرج یک اتفاق فرخنده فرهنگی است و می تواند به یک نماد ارزشمند برای مرکز استان البرز مبدل شود.

سردار غیاثی بسیج را محور استراتژیک نظام اسلامی در ایجاد امنیت داخلی و دفاع خارجی دانست و گفت: بسیج همواره با تبعیت از ولایت فقیه، با حفظ و ارتقای آمادگی خود در میدان حاضر است و به هر توطئه دشمنان پاسخ متناسب خواهد داد.

سردار سلیمانی گفت: بسیج ضمن امادگی برای فداکاری در راه امام (ره)، رهبری و مطالبات مردم با استمرار نقش‌آفرینی ملت ایران در گام دوم انقلاب، اولویت اصلی پیشرفت، آبادانی و ساخت کشور در حد عظمت والای ملت ایران را دنبال می‌کند.

عادی انگاری و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی زنگ خطری برای استان و زمینه ساز شروع پیک بعدی کرونا است.

شجره طیبه بسیج از زمان تاسیس تاکنون دستاوردهای بسیار ارزشمندی به دنبال داشته است.

پیروی منش با اشاره به برگزاری مرحله نهایی سومین رویداد تولید محتوای بسیج اظهار کرد: استان هرمزگان در این رویداد که در تهران در حال برگزاریست سه تیم شرکت کننده دارد.

دومین روز از مرحله نهایی سومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج با ادامه رقابت تیم های حاضر در حال برگزاری است.

کووید 19 همچنان سوار بر دوش ناقلان سرخوشی که پروتکل ها را رعایت نمی کنند می تازد، بیماری جهانگیری که بدون تردید رعایت موازین بهداشتی و واکسیناسیون تنها راه پایان آن و بازگشت به زندگی عادی است.

در سومین روز از مسابقات قهرمانی جهان کاراته ناشنوایان کمیته تیمی آقایان و بانوان و کاتای تیمی بانوان فینالیست شدند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه از آغاز دولت سیزدهم هرگز خلق پول انجام نشده و این روند موجب کاهش نرخ تورم نقطه‌ای در مهر و آبان شده است، گفت: بودجه سال آینده بدون کسری بسته شد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: قطعا برای کسب پیروزی و حداکثر امتیاز بازی خواهیم کرد.

تکواندوکاران کیوروگی ناشنوایان ایران در روز اول و در اوزان اول و سوم موفق به کسب 3 مدال رنگارنگ شدند.

مرحله نهایی سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج ظهر امروز در سالن رویدادهای شهید فخری زاده مجموعه بسیج دانشجویی و با حضور سردار غلامرضا سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین آغاز شد.