جمعه 14 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

مجتبی حبیبی گفت: پروین کشاورز به عنوان دومین ورزشکار قزوینی سمت مربی‌گری تیم ملی تکواندو نونهالان کشور را کسب کرد.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان گفت: پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت ارتباطات عملکرد مثبتی را در شهر مشهد دارد و استان زنجان نیز از این پارک الگو برداری خواهد کرد.

حشمتی گفت: شفافیت به فرایند انتخاب نمایندگان و مسئولین توسط مردم کمک می‌کند و موجب شناخت افراد توسط مردم می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان با اشاره به اینکه 7 میلیارد تومان اعتبار از محل تبصره 18 به این اداره کل اختصاص یافته است گفت: محدودیتی برای ارائه تسهیلات به فعالان صنایع دستی استان زنجان وجود ندارد.

محور دره شهر - پلدختر یکی از راه های ارتباطی مهم در استان ایلام با گذشت چهار سال از آغاز به کار آن، هنوز چهارخطه نشده است

محدث، جانشین فرمانده سپاه الغدیر در بسیج اقشار گفت: روحیه مطالبه گری در رسانه ها باید در راستای پرداخت صحیح به امر قطعی و فوری جهاد تبیین تقویت شود.

مقام معظم رهبری به زیبایی در بیان اهمیت صدور انقلاب فرموده‌اند: صدور انقلاب اسلامی یعنی صدور فرهنگ انسان‌ساز اسلام و صدور صفا و خلوص و تکیه و اصرار بر ارزش‌های انسانی.

منتقد سینما در پاتوق فیلم کوتاه گفت: نقطه مرکزی بحث سینما عنصر جذابیت است. در این زمینه تجربه‌های تاریخی دوران پررونق سینمای آزاد را در معرض دید قرار می‌دهد.

روز 24 خرداد هر سال (14 ژوئن) به نام روز جهانی اهدای خون (روز جهانی تقدیر از اهدا کنندگان خون) انتخاب شده‌است.

بنابر اعلام وزارت بهداشت، طی شبانه روز گذشته 162 بیمار کووید 19 در کشور شناسایی شدند و متاسفانه یک بیمار نیز جان خود را از دست داد.

مراحل پیش تولید و ساخت دکور مسابقه «فامیل بازی» از چند هفته قبل آغاز و مراحل تولید آن تکمیل شده تا در این هفته روی آنتن صدا و سیما قرار گیرد.

مراسم افتتاحیه رقابت‌های پاراوزنه‌برداری آزاد آسیا - اقیانوسیه در کره جنوبی برگزار شد.

نسخه سینمایی پویانمایی «سلام بر ابراهیم» که به زندگی شهید ابراهیم هادی ملقب به علمدار کمیل پرداخته است در مرکز پویانمایی صبا تولید شد.

مسعود فراستی در نشست نقدوبررسی «جایگاه امید در سینمای ایران و جهان» گفت: من فکر می‌کنم تا زمانی که جشنواره‌های خارجی هست و قانونی و غیرقانونی در آن شرکت می‌کنیم، سیاه‌نمایی جایزه دارد و فیلم‌های اگزوتیک (عجیب و غریب) هم ساخته می‌شوند.

دلار امروز 24 خردادماه، در صرافی‌های بانکی با 97 تومان افزایش نسبت به روز گذشته 27 هزار و 314 تومان معامله شد و قیمت سکه طرح جدید با 220 هزار تومان کاهش قیمت نسبت به روز گذشته به 15 میلیون و 650 هزار تومان رسید.

همزمان با ایام بیماری «یگانه مادر ژاپنی یکی از شهدای دفاع مقدس» و بستری شدن وی در بیمارستان، مستند مادرانگی این بانوی صبور و فداکار امشب ساعت 21:20 از شبکه پنج پخش می‌شود.