جمعه 14 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

رشید مردوف وزیر خارجه ترکمنستان ظهر امروز سه شنبه 24 خرداد 1400 با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران دیدار و گفتگو کرد.

تنها راه ساماندهی به وضعیت مسکن و اجاره بها ایجاد یک سامانه هوشمند است که ملاکان به صورت شناسنامه‌دار اقدام به ارائه ملک خود برای اجاره و رهن کنند.

این روزها در سطح شهر بسیار مشاهده شده است که برخی از رانندگان تاکسی شهری و آژانس های تلفنی بدون توجه به نرخ های مصوب، ازمسافران نرخ های بالاتری دریافت می کنند و برای یک مسیر ممکن است هر راننده نرخ دلخواه خود را دریافت کند.

علی شعبانی گفت: اشتغالزایی و ایجاد کارگاه های کوچک اولویت دولت برای تحقق شعار سال است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تأمین‌اجتماعی از آغاز ثبت‌نام داوطلبان استخدام پیمانی برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز مراکز درمانی ایجادی و توسعه‌ای این سازمان، از 23 خرداد خبر داد.

مدیرعامل شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران در دیدار با رئیس راه‌آهن افغانستان درباره از سرگیری روند بازسازی و تکمیل قطعه سوم خط آهن خواف - هرات و آماده‌سازی این مسیر برای تردد قطار گفت‌وگو کرد.

طی روزهای اخیر و پس‌ازاینکه گروسی در اظهاراتی تهدیدآمیز اعلام کرد که «اگر این مسئله [قطع دسترسی آژانس 27 دوربین] در سه الی چهار هفته حل نشود، ضربه‌ای مرگبار خواهد بود» جریان اصلاح‌طلب به دولت ایران پیشنهاد می‌دهند که هرچه زودتر به برجام برگردد!

امروزه به جای اینکه تجربه بازیگر در مدرسه‌های بزرگ بازیگری و استعداد ذاتی او ملاک و معیار حضور او در فیلم‌های سینمایی و سریال‌های VODها باشد، میزان شهرت و تعداد فالوور او حرف اول و آخر را می‌زند!

سرپرست بهزیستی استان گلستان گفت: براساس آمار سال 99 تعداد 405 کودکان کار خیابانی در استان شناسایی شده که از این تعداد 80 درصد از این کودکان اتباع بیگانه به ویژه افاغنه هستند و از این تعداد 222 نفر ساکن گرگان و 173 نفر ساکن گنبدکاووس هستند.

در این قسمت از عکس نوشته ها به فراری دادن سرمایه گذاران در پس سهل انگاری مسئولان کهگیلویه و بویراحمد و دیگر موضوعات پرداخته شده است.

کمیته انضباطی فدراسیون والیبال رای خود را درباره مطالبات 6 بازیکن تیم سال 99 سایپا صادر کرد.

رئیس فدراسیون وزنه برداری با صدور احکامی جداگانه، مشاور حقوقی و دبیر کمیته انضباطی و مدیر روابط عمومی را منصوب کرد.

فعالیت ادارات برخی شهرهای خوزستان، امروز سه‌شنبه 24 خرداد به علت وقوع گرد و خاک با 2 ساعت تاخیر آغاز شد.

یک کارشناس مسائل سیاسی موضوع شفافیت سه قوا را آگاهی افراد جامعه از چگونگی اتخاذ و اجرای تصمیمات دانست و گفت: این فرایند می تواند برای کمک به تصمیم سازی و تصمیم گیری در عرصه های مختلف قرار گیرد از سوی دیگر می تواند جامعه را در برابر بسیاری از آسیب ها مصونیت بخشد.

سرمربی صاحب نام روس جهت مذاکره با باشگاه تراکتور امروز وارد ایران می‌شود.

حجت‌الاسلام زمانی گفت: برای مردمی سازی تبلیغ می‌توان از زیست‌بوم فرهنگی بهره برد و اگر مسئله زیست‌بوم را به خوبی درک کنیم اساساً قدرت پاسخگویی مناسبی در موضوعات فرهنگی خواهیم داشت.