شنبه 15 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان ایران در نخستین گام خود در رقابت‌های قهرمانی جهان مقتدرانه آمریکا را شکست داد.

با شکست تیم ملی فوتبال ایران مقابل الجزایر و عملکرد متزلزل دراگان اسکوچیچ در هدایت یوزهای پارسی، شایعات جذاب و عجیبی پیرامون تعیین تکلیف نیمکت ایران در جام جهانی به گوش می‌رسد.

صدیقی با اشاره به فعالیت 110 هزار ووشکار سازمان یافته در کشور گفت: امیدواریم امسال برای اولین بار یک تیم در بخش جوانان در لیگ کشور حضور یابد.

گویا یکی از نیروهای برستادی یکی از نمایندگان استان کردستان در مجلس شورای اسلامی بدون اطلاع فرماندار قروه به سمت مدیریت جهاد کشاورزی اسن شهرستان منصوب شده است.

حمیدنامور گفت: با توجه به اینکه میزان مصرف آب در زمین های ناهموار کشاورزی، بالا است، گفت: بهره گیری از روش کشت کف کار با انجام تسطح لیزری در زمین های کشاورزی شهرستان های جنوبی استان به منظور مدیریت مصرف آب اجرایی شده و قابل تعمیم به سایر نقاط استان است.

محمود الله مرادی گفت: عموم مردم ایران معتقد و پایبند به اصول حجاب و عفاف هستند و آن چند درصدی همه که رعایت نمی کنند باید ارشاد فرهنگی شوند.

احد جلیلیان گفت: با رایزنی هایی که با آب منطقه ایی انجام دادیم درصدد هستیم که از سد جامیشان حق‌آبه بگیریم که تالاب زنده بماند و به زیست خود ادامه دهد.

2 نوبت از اجرای کنسرت - نمایش «سی صد» که قرار بود از روز بیست و هفتم خرداد در مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد برگزار شود، به تعویق افتاد.

نماینده مردم شهرستان های سربیشه و نهبندان در خانه ملت گفت: از هفته آینده خرید تضمینی دام توسط شرکت پشتیبانی امور دام با قیمت مناسب و منطقی از عشایر و دامداران آغاز می شود.

تصاویری از آتش سوزی گسترده در مراتع و جنگل های جنوب کالفرنیا را مشاهده می کنید.

معاون حقوقی و فنی مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور از تعیین نسبت‌های سود فعالیت سال 1400 برخی صاحبان مشاغل خبر داد.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در تحلیل ابعاد اختلال سایبری در شهرداری تهران گفت: از آنجایی که شهرداری تهران دارای یک پشتیبان کامل از اطلاعات بود، بنابراین با اطمینان می‌توان گفت که هیچ اطلاعاتی از شهروندان از دست نرفته است.

پیکر پاک پاسدار شهید «علی کمانی» با حضور جمعی از مسئولان و خانواده شهدا در خمین تشییع و به خاک سپرده شد.

تصویری متفاوت از کوه هیمالیا که از ایستگاه فضایی به ثبت رسیده است.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: ممکن است ایراد شورای نگهبان به مشمولان طرح درست باشد و برای رفع این ابهام مجلس ملزم به کار کارشناسی دقیق در فرصت مقتضی خواهد بود.

با اعلام فدراسیون بوکس، تعداد سهمیه اختصاص یافته به استان‌ها و برنامه مسابقات قهرمانی کشور جوانان کشور اعلام شد.