شنبه 15 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

سازمان زیباسازی شهر تهران از 20 سردیس مشاهیر و مفاخر ایرانی که در سومین سمپوزیوم مجسمه‌سازی مفاخر ایران ساخته شده بودند، در محل کتابخانه ملی رونمایی کرد.

یاسر پیرعلی گفت: نگاه ما این است که دانشگاه موتور محرکه است و به زودی اقدامات شایسته‌ای در راستای تولیدات انجام می‌شود.

کمیته بین‌المللی المپیک اوزان وزنه‌برداری در بازی‌های تابستانی المپیک 2024 پاریس را معرفی کرد.

مجید سلطانی گفت: طرح‌های مربوط به نهضت فیبر نوری آماده است و اجرای آن از امروز در استان قزوین به عنوان اولین استان در کشور آغاز می‌شود.

کوشکی با بیان اینکه نباید موضوع شفافیت مورد سوءاستفاده انتخاباتی قرار گیرد گفت: شفافیتی برای کشور راه گشا خواهد بود که همراه با عقلانیت و اقناع افکار عمومی شود.

زهرا غلامرضایی گفت: طرح پیشگیری از تنبلی چشم کودکان 3 تا 6 سال در 53 مراکز مثبت زندگی و 17 پایگاه غیردائمی و سیار سطح استان قزوین اجرا می‌شود.

لطف الله سیاهکالی با بیان اینکه شتاب زدگی در تصویب طرح شفافیت قوای سه‌گانه وجود دارد، گفت: طرح با سرعت بیشتری برای تصویب وارد مجلس شد، پیش‌بینی می‌کنم که خیلی از بخش‌های آن قابلیت اجرا نداشته باشد.

سهیلی ضمن تأکید بر ضرورت رفع ایرادات طرح شفافیت قوای سه‌گانه گفت: شفافیت مبنای همه اتفاقات خوب اعم از عدالت و مبارزه با فساد است و مقابل روابط، رانت و تعارض منافع را می گیرد.

وزرای خارجه ایران و ترکمنستان دقایقی پیش دیدار و گفت‌وگو کردند.

با ورود دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لنده مشکل 6ماهه سرمایه‌گذار کارخانه آب معدنی در این شهرستان برطرف شد.

شیخ بازماندگان با بیان اینکه در آستانه حج ابراهیمی قرار داریم و باید مسلمانان و زائران کعبه معظمه از این فرصت به دست آمده نهایت استفاده را ببرند، گفت: جنبه وحدت در کلیه عبادت‌های اسلام وجود دارد و این وحدت در حج به اوج خود می‌رسد و شعار حج برای تمام حاجیان و همه مذاهب اسلامی، لبیک اللهم لبیک است.

زهرا مرتضایی گفت: من با هنر ساخت گل‌های زینتی با مواد بازیافتنی حدود 100 نفر را به اشتغالزایی رساندم و امیدوارم تک تک افراد قدر زمان‌های زندگی‌شان را بدانند و آن را به بطالت نگذارنند.

سردار حسن شاهوارپور گفت: پروژه آبرسانی غدیر موجب افزایش سطح کیفی و کمی آب خواهد شد که این طرح توسط نیروهای قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در حال انجام است.

صبح امروز نشست خبری دومین جشنواره رسانه ای ابوذر یزد با حضور جمعی از اصحاب رسانه برگزار شد.

رئیس جمهور در حکمی محمدهادی زاهدی‌وفا را به سمت «سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی» منصوب کرد.

وزیر امور خارجه پاکستان ظهر امروز با «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارحه کشورمان دیدار کرد.