جمعه 14 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

زمین خاکی قانلی گول را می توان برگی از تاریخ فوتبال محلات تبریز نام برد که یکی از محفل های پرورش آینده سازان فوتبال کشور محسوب می شود.

محمد جوانبخت گفت: در تابستان امسال شرایط کمی و کیفی آب شهر اهواز، شهرهای پایین دست استان و روستاهای حاشیه کرخه با بهره‌برداری از طرح میان مدت غدیر بهبود پیدا خواهد کرد.

در شرایطی که بازارچه صنایع دستی یکی از ظرفیت های مهم برای معرفی هنر دست کهگیلویه و بویراحمدی ها محسوب می شود اما نبود آن سبب از بین رفتن فرصت های شغلی و اقتصادی برای استان می شود.

جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران در سفر به شهرستان اندیمشک به همراه جمعی از مسئولین کشوری و استانی، از آخرین وضعیت میزان آب ذخیره شده سد و نیروگاه کرخه اندیمشک بازدید به عمل آوردند.

پنجاه و ششمین مرحله از طرح رعد صبح امروز با حضور سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس پایتخت برگزار شد.

امروز سه شنبه 24 خرداد ماه 1401 شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس تهران با افزایش 2.619 واحدی به یک میلیون و 574 هزار واحد رسید.

نمایندگان مجلس با اختصاص هزار میلیارد ریال براساس شاخص های مندرج در قانون بودجه بین روستاهای تمام شهرستان‌های هر استان موافقت کردند.

شمار فزاینده‌ای از آمریکایی‌ها، از جمله شمار زیادی از آمریکایی‌های جوان، این سؤال را دارند که آیا ما با از دست دادن آزادی‌های خود در ازای امنیت موهوم، واقعاً از حال و روز بهتری برخوردار هستیم.

رویا صادقی گفت: زوجین جوان از رنگ فیلی در دکوراسیون بسیار استقبال می‌کنند اما پس از مدتی پشیمان می‌شوند.

عباسعلی ابراهیمی با اعلام اینکه برای نخستین بار در کشور سند تحول اقامه نماز در افق 20 ساله در مازندران نوشته شد، گفت: افق سند تحول 20 ساله از سال 1401 تا 1420 است و این طرح برای ستاد اقامه نماز کشور ابلاغ شد تا با بومی سازی تبیین شود.

سردار جعفری گفت: با هوشیاری، تیزبینی و تلاش همه جانبه کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان یک باند سه نفره سارقان چرخشی و در حرکت طلاجات منازل شناسایی ودستگیر شدند.

عطاءالله کاویان با بیان اینکه بسیاری از قوانین و مقرراتی که اکنون با آن سروکار داریم، قوانینی هستند که در چند دهه قبل تنظیم شده‌اند و نیاز به بازنگری و اصلاح دارند؛ گفت: دریافتی و تجهیزات محیط بانان بسیار حداقلی و ناچیز است که باید برای رفع این موضوعات، گام‌های عملی و مهمی برداریم.

وحید آقاپور بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون شامگاه دوشنبه 23 خرداد در پی درگیری با 2 خفت‌گیر در بزرگراه همت از ناحیه شانه چاقو خورد و موتورسیکلت وی نیز به سرقت رفت.

حمیدرضا سلامی با رای اعضای مجمع عمومی فدراسیون تنیس بعنوان نائب رئیس این فدراسیون مشخص و معرفی شد.

سهم استان کرمانشاه در بازار سرمایه بسیار ناچیز است تا جایی که تنها سه شرکت در این بازار فعالیت دارند، در حالی که کرمانشاه دومین استان بیکار کشور است و غفلت از بازار بورس سبب از دست رفتن فرصت‌های اشتغالزایی در این حوزه خواهد شد‌.

باعث تاسف است که یک نهاد بین‌المللی توسط یک رژیم نامشروع مورد بهره‌برداری قرار گرفته و حیثیت آن را زیر سوال برده است.