شنبه 5 آبان 1403

سیاسی خبرگزاری دانشجو

سیاسی خبرگزاری دانشجو

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه 100 درصد طرح انسداد مرز‌های شرقی مبتنی بر هوش مصنوعی است، گفت: برای انسداد مرز‌های شرقی، صرف گذاشتن یک دیوار کفایت نمی‌کند.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: هر گونه پرنده رادارگریز دشمن را از فرسنگ‌ها دورتر کشف و ردیابی می‌کنیم.

رئیس جمهور در پیام‌های جداگانه‌ای فرارسیدن روز ملی مالزی را به پادشاه و نخست وزیر مالزی و همچنین مردم این کشور تبریک گفت.

خطیب نماز جمعه تهران گفت: تصمیم درستی که شهید خدمت آیت الله رئیسی در حذف ارز ترجیحی اتخاذ کرد پرهزینه، اما بسیار سازنده بود؛ این تصمیم نیاز امروز و فردا است.

سفیر ایران در مقر سازمان ملل و دیگر سازمان‌های بین‌المللی در ژنو تاکید کرد: بیش از هر زمان دیگری نیازمند عزمی جهانی برای حذف کامل تسلیحات هسته‌ای هستیم.

وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگو با دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس گفت: جمهوری اسلامی ایران علاقه‌مند است روابط دوستانه و برادرانه خود با شورای همکاری خلیج فارس و اعضای آن را ارتقا ببخشد.

رئیس‌جمهور در پیامی کسب عنوان نایب قهرمانی مسابقات پارلمپیک پاریس در رشته پاراتکواندو را به زهرا رحیمی تبریک گفت.

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ناوگروه 86 هویت ایرانی مسلمان را به جهان مخابره کرد.

رییس سازمان انرژی اتمی گفت: امیدواریم طبق برنامه هفتم توسعه حداقل دو نیروگاه اتمی دیگر به مدار اضافه کنیم.

معاون اول رئیس‌جمهور با حضور در «چهارمین جلسه ستاد تهیه و تدوین لایحه بودجه سال 1404 کل کشور» در سازمان برنامه و بودجه کشور، اولویت‌های برنامه‌ای و بودجه‌ای دولت را تشریح کرد و گفت: ثبات اقتصادی، رشد تولید، مهار تورم و بهبود معیشت مردم، دستور کار اصلی دولت چهاردهم است.

رییس جمهور گفت: استناد به نظرات کارشناسی‌، کلید حل مشکلات کشور است.

وزیر کشور در پی دستور رییس جمهور در خصوص بررسی تمامی جوانب حادثه رخ داده در لاهیجان، هیئت تحقیق ویژه‌ای را برای بررسی کامل و همه‌جانبه تعیین و به محل اعزام کرد.

رییس جمهور گفت: سیاست ایران تعامل و گسترش روابط با همه کشور‌های دنیاست.

یکی دیگر از نیرو‌های سپاه اصفهان در پی سانحه کارگاهی در این استان به شهادت رسید. پیکر مطهر دو شهید به‌زودی تشییع می‌شود.

امیر سرلشکر موسوی انتصاب امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی را به سمت جانشین رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح تبریک گفت.