جمعه 4 آبان 1403

سیاسی خبرگزاری دانشجو

سیاسی خبرگزاری دانشجو

دبیر اول کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در انتقاد از تأخیر در ابلاغ آیین نامه اعطای وام 800 میلیونی مسکن شهری و پیامد‌های آن بر اقتصاد و صنعت ساخت‌وساز پرداخت و از بانک مرکزی و دولت خواست تا هرچه سریع‌تر این بخشنامه را به بانک‌ها ابلاغ کنند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مسعود پزشکیان در پیامی به نهمین اجلاسیه مجاهدان در غربت، از حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه شهید کشورمان به عنوان دیپلمات دانشور، امیر دیپلماسی و الگویی تمام عیار از یک دیپلمات مقاومت یاد کرد و نوشت: اینجانب از ابتدای حضور در دولت، حمایت بی دریغ خود را از مردم فلسطین و مستضعفان عالم، اعلام و بر آمادگی خود در استیفای حقوق آنان در همه عرصه‌ها تأکید...

معاون اول رئیس‌جمهور تصویب‌نامه هیأت وزیران در خصوص تعیین دارو‌های وارداتی مشمول حقوق گمرکی و مالیات بر ارزش افزوده یک درصدی را ابلاغ کرد.

وزیر کشور بر نقش ورزشکاران، قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور در تحقق وفاق ملی و ایجاد فضای نشاط و همدلی در کشور تاکید کرد.

محمد دهقان در آئین تکریم و معارفه معاون حقوقی رئیس‌جمهور اعلام کرد که آمریکا بر اساس رأی دیوان لاهه به پرداخت خسارت به شرکت‌های ایرانی محکوم شده است.

رئیس جمهور در دیدار با فعالان اقتصادی خراسان رضوی با اشاره به اینکه هدف اصلی ما جلب رضایت مردم است، گفت: هر مداخله ای داشته باشیم حتما اول با مردم گفتگو می کنیم.

معاون اول رئیس جمهور گفت: در خصوص جوانان کارهای خوبی انجام شده ولی نتوانسته ایم مطالبات جوانان را پاسخگو باشیم، متاسفانه هنر ما بعضا پاک کردن صورت مساله بوده است. نمی‌توان با پاک کردن صورت مساله، جوانان را قانع کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مسعود پزشکیان صبح سه شنبه در جمع زائران امام رضا (ع) اظهار کرد: با حضور در مشهد درصدد تجدید پیمان با راه ولایت و امام هشتم هستیم تا بگوییم این راه را گم نخواهیم کرد و همواره در، مسیر خدمت‌رسانی خواهیم بود. رئیس جمهور گفت: طبیعتاً این سفر فرصتی است تا با تعدادی از اهالی هنر، اهالی علم، صنعتگران، کارشناسان و سیاسیون مشهد و خراسان دیدار و گفتگو کنیم.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «طرح اصلاح قانون مربوط به ورود و اقامت اتباع خارجه در ایران» اخیراً و در یکی از جلسات علنی مجلس شورای اسلامی اعلام وصول شد. متن کامل این طرح به شرح زیر است: ماده واحده - پنج تبصره به شرح زیر به ماده (16) قانون راجع به ورود و اقامت اتباع خارجه در ایران مصوب 1310.2.19 الحاق می‌شود: تبصره 1 - در راستای ساماندهی اتباع بیگانه ساکن در ایران، وزارت کشور...

ابراهیم رضایی، اخبار منتشر شده مبنی بر لغو فیلترینگ واتساپ و اینستاگرام را تکذیب کرد و اعلام کرد که هیچ طرحی در این زمینه در کمیسیون امنیت ملی مطرح نشده است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزای دانشج «مسعود پزشکیان» رئیس جمهور کشورمان در نخستین ساعات صبح امروز در آستانه شهادت امام رضا (ع) عازم شهر مشهد مقدس شد. این نخستین سفر پزشکیان به عنوان رئیس جمهور اسلامی ایران است. حضور در جمع عزاداران امام رضا (ع) و دیدار با فعالان اقتصادی از جمله برنامه‌های سفر رئیس جمهور به مشهد مقدس است.

دولت چهاردهم به ریاست مسعود پزشکیان، در حالی کار خود را آغاز کرده است که جلب رضایت عمومی مردم به‌عنوان یکی از شاخص‌های اصلی عملکرد آن مطرح شده است. در شرایطی که کشور با چالش‌های اقتصادی، اجتماعی و سیاسی روبروست، تقویت اعتماد عمومی و افزایش رضایت مردم برای دولت جدید اهمیت زیادی دارد.

امیر عزیز نصیرزاده و سردار اسماعیل قاآنی دیدار کردند.

در گفت‌وگوی تلفنی مایکل مارتین وزیر امور خارجه ایرلند با سیدعباس عراقچی وزیر امور خارجه کشورمان در خصوص مهمترین موضوعات منطقه‌ای و جهانی تبادل نظر شد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به وزیر نیرو ضمن اشاره به ناترازی برق و به دنبال آن خاموشی‌های اخیر، خواستار ارائه گزارشی از دلایل و ریشه‌های ایجاد شرایط فعلی صنعت برق و هدف‌گذاری‌های سالانه وزارت نیرو در دولت چهاردهم برای تأمین برق شد. متن نامه محمدرضا رضایی کوچی، رئیس کمیسیون عمران مجلس به عباس علی‌آبادی وزیر نیرو به شرح زیر است. «جناب...

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سرتیپ پاسدار اسماعیل احمدی مقدم رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی و حسن بختیاری رئیس مدرسه عالی حکمرانی شهید بهشتی به همراه تعدادی از استادان این دانشگاه با وزیر کشور دیدار کردند. در ابتدای این دیدار احمدی مقدم ضمن تبریک انتصاب مؤمنی در سمت وزیر کشور، به ارائه گزارشی از فعالیت‌های راهبردی دانشگاه عالی دفاع ملی در حوزه‌های آموزشی و پژوهشی پرداخت. رئیس...