شنبه 5 آبان 1403

سیاسی خبرگزاری دانشجو

سیاسی خبرگزاری دانشجو

پانزدهمین جلسه هیئت عمومی دیوان محاسبات از دقایقی پیش آغاز شد.

فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش گفت: جمهوری اسلامی ایران در دفاع از کشور و حفظ امنیت با کسی تعارف ندارد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی پیامی موفقیت و کسب مدال طلا توسط تیم المپیاد نجوم را تبریک گفت.

«وزارت امور خارجه باید مراقب تکرار فرجام برجام باشد.» وبسایت الف با انتشار این تذکر هشدار‌آمیز نوشت: شکر خدا، گزاره قابل احیا نبودن برجام و دچار شدن آن به ممات از زبان وزیر خارجه کنونی و یکی از دست‌اندرکاران و بانیان این توافق بیان شده و دیگر مدافعین توافق هسته‌ای نمی‌توانند مطرح‌کردن چنین تعابیری را به دلواپسان و کاسبان تحریم و... مربوط کنند.

مطالبه برخی اصلاح‌طلبان از خاتمی برای مرزبندی با طیف تندرو در جبهه اصلاحات، به مباحث اختلاف برانگیز میان رسانه‌های این طیف دامن زده است.

بیانات دیروز رهبر انقلاب در دیدار دولت چهاردهم ضمن این که متضمن رهنمود‌های راهگشا برای موفقیت دولت جدید بود، برخی شبهات القایی مبنی بر این که بر خلاف همه ادوار و دولت‌ها، کابینه فعلی کابینه تعیین شده از سوی رهبر انقلاب است را از بین برد.

تغییر اولویت‌های جامعه ایران از پرداختن به مسائل معیشتی و اقتصادی به تشکیل دولتی که تمرکز اصلی آن رفع حصر سران فتنه باشد، یا حتی بدتر، رفع حصر به عنوان شرطی برای تحقق وفاق ملی، یک خطای استراتژیک خواهد بود.

معاون اول رئیس جمهو خودروسازان، مردم را با وعده‌ها و پیش فروش‌هایشان سرکار می‌گذارند، در حالی که وظیفه ما است که خودروی خوب داخلی یا خارجی را طبق ضوابط در اختیار مردم قرار بدهیم.

رئیس جمهور در پیامی با تبریک افتخار آفرینی مدال‌آوران المپیاد جهانی نجوم و اختر فیزیک، نوشت: برای ایران عزت آوردید، به شما افتخار می‌کنیم.

رئیس جمهور گفت: به دنبال صلح با دنیا هستیم، با هیچکس دعوا نداریم اما در مقابل هر ظلمی در هر نقطه‌ای می‌ایستیم و با ظالم دشمنی خواهیم داشت.

وزیر امور خارجه کشورمان با بیان این که در جهت منافع ملی مهم‌ترین بخش ما دیپلماسی اقتصادی است تاکید کرد: سیاست خارجی باید بتواند برای اقتصاد کشور کمک حال باشد.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران و هیئت همراه با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دیدار و گفتگو کردند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در راستای اجرای وظایف نظارتی عضو برخی از مجامع، هیات‌ها و شورا‌ها می‌شوند که معمولا مدت عضویت آن‌ها دو ساله است.

رئیس‌جمهوری کسب مدال طلای پنج نماینده ایران در هفدهمین دوره المپیاد جهانی نجوم و اختر فیزیک را تبریک گفت.

دیوان محاسبات گزارشی در مورد عملکرد بانک‌ها در خصوص تسهیلات ازدواج، فرزندآوری، جهیزیه و جهش مسکن منتشر کرد.

عضو حقوقدان و رئیس پژوهشکده شورای نگهبان نوشت: گزارش‌های گزارشگران ویژه سازمان ملل متحد باید عاری از هرگونه نفوذ، تحریک، فشار، تهدید یا مداخله خارجی باشند.