پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

دانشگاه بین المللی امام خمینی

دانشگاه بین المللی امام خمینی

خبرگزاری مهر

بررسی وضعیت ظرفیت پذیرش در دانشگاه‌های کشور در سال تحصیلی جدید نشان می‌دهد 83 درصد ظرفیت بدون آزمون‌ها همچنان خالی مانده است و دانشگاه‌های بزرگ در پذیرش بدون آزمون سهم بسیار ناچیزی دارند.

خبرگزاری مهر

تعداد 105 دانشگاه دولتی کشور شرایط خوابگاهی خود را اعلام کرده اند و بر این اساس 35 دانشگاه تعهدی در برابر تامین خوابگاه دانشجویان ندارد و 28 دانشگاه اعلام کرده اند خوابگاه ارائه می شود.

خبرگزاری مهر

برای نخستین بار طرح بورسیه صنعتی به منظور پذیرش برترین های کنکور در رشته های مورد نیاز کشور از کنکور 1402 اجرا می شود و تعداد 2 هزار و 495 نفر از این طریق جذب می شوند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یک تاریخ نگار با نگاهی به ریشه‌های کودتای 28 مرداد 1332 بر ضرورت همگرایی رسانه برای انسجام ملی در شرایط بحران به‌عنوان یک عبرت تاریخی تأکید کرد.

خبرگزاری مهر

مدیرکل پشتیبانی امور فرهنگی وزارت علوم از ابلاغ نامه ای به معاونان فرهنگی دانشگاه‌ها خبرداد که براساس آن تمام دانشگاه‌ها در تابستان امسال موظف به برگزاری یک هفته فرهنگی هستند.

خبرگزاری دانشجو

بیستمین نشست کارشناسان نشریات و نمایندگان مدیران مسئول نشریات دانشگاه‌های تابع وزارت علوم سراسر کشور به میزبانی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) قزوین برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمد حسین ساعی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، در بیستمین دوره نشست کارشناسان نشریات و نمایندگان مدیران مسئول نشریات دانشگاه‌های سراسر کشور که به میزبانی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) در حال برگزاری است، گفت: نشریات در جامعه امروزی یکی از عناصر آگاهی بخشی هستند. محمد حسین ساعی بیان کرد: اجتماع نشریات با رویکرد ارتقا آگاهی اجتماعی تاثیر فراوانی...

خبرگزاری تسنیم

معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد گفت: رسانه ها برای تاثیر در جامعه پیش بینی و آینده نگری را باید در دستور کار خود قرار دهند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، محمد حسین طارمی؛ زمانی می‌توان دقت نظر اندیشه یک نفر را سنجید که آن اندیشه به اجرا در آمده باشد و یا تا حدی به واقعیت اجتماعی خود نزدیک شده باشد و با تمام مسائل یک جامعه برخورد داشته باشد. شهید آیت الله سید محمد بهشتی از معدود افرادی بود که در زمان حیات خویش توانست در حوزه عدالت گستری اندیشه خود را به اجرا در آورد و تا حدی نزدیک به آن شود؛ دکتر...

خبرگزاری مهر

رئیس مؤسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام (ISC) جایگاه ایران در میان کشورهای اسلامی در رتبه بندی لایدن 2023 را اعلام کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نوبت دوم آزمون سراسری سال 1402 در 417 شهرستان و بخش مختلف کشور برگزار خواهد شد. گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی: صبح چهارشنبه 14 تیر 1402 گروه آزمایشی علوم انسانی: صبح چهارشنبه 14 تیر 1402 گروه آزمایشی هنر: بعدازظهر چهارشنبه 14 تیر 1402 گروه آزمایشی علوم تجربی: صبح پنجشنبه 15 تیر 1402 گروه آزمایشی زبان‌های خارجی: بعدازظهر پنجشنبه 15 تیر 1402 نحوه...

خبرگزاری مهر

نوبت دوم کنکور 1402 در روزهای چهارشنبه 14 تیر و پنجشنبه 15 تیر در پنج گروه آزمایشی علوم انسانی، علوم ریاضی و فنی، هنر، علوم تجربی و زبان های خارجی برگزار می شود.

خبرگزاری دانشجو

تغییر ایدئولوژی سازمان باعث انزوای ناگهانی آن‌ها شد

خبرگزاری مهر

نظام رتبه‌بندی لایدن، نتایج رتبه‌بندی دانشگاه‌های برتر دنیا در سال 2023 میلادی خود را منتشر کرد. در رتبه‌بندی این دوره، تعداد 46 دانشگاه از ایران در جمع 1401 دانشگاه برتر جهان قرار گرفتند.