یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

دانشگاه تهران

دانشگاه تهران

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، جلد دوم کتاب «تاریخ تحلیلی جامعه‌شناسی دیوان سالاری در ایران» نوشته علی‌اکبرفرهنگی استاد ممتاز دانشگاه تهران که توسط انتشارات علمی فرهنگی روانه بازار نشر شده است، رونمایی شد. پروفسور فرهنگی در این مراسم ضمن ابراز خرسندی بخاطر حضور در جمع دانشجویان فارغ‌التحصیل دانشگاه گیلان، درباره کتاب «تاریخ تحلیلی جامعه‌شناسی دیوان سالاری در ایران» گفت: این...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نماز عبادی - سیاسی این هفته تهران به امامت آیت‌الله سید احمد خاتمی و در دانشگاه تهران اقامه می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

محمدعلی اسلامی ندوشن با یاد کردن از سعدی به عنوان شادترین شاعر ایران، سال‌ها پیش این پرسش را مطرح کرده که چه شد او طی 700 سال، حاضرترین فرد در متن جامعه ایران بود و چه شد که طی 50 سال آن‌طور که می‌بایست، به مقام او توجه نشد؟

خبرگزاری تسنیم

یازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر شطرنج بانوان با قهرمانی تیم نخبگان گیلان خاتمه یافت.

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم گفت: «از نظر شرعی هیچ توصیه‌ای نداریم که این افراد به دور از قبرستان سایرین دفن شوند.»

خبرگزاری تسنیم

مستند «عشق و فلسفه»، پرتره‌ای درباره «نادیا مفتونی» استاد فلسفه دانشگاه تهران است که پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه ساعت 19:00 روی آنتن شبکه چهار سیما می رود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، شهریار افندیزاده، مدیر عامل سازمان حمل و نقل ترافیک شهر تهران ضمن دیدار با سید مرتضی روحانی شهردار منطقه 6 شهرداری تهران، علیرضا صادقی بخش معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 6، از پروژه‌های حمل و نقل و ترافیکی این منطقه بازدید کرد. شهریار افندیزاده ضمن بازدید از اقدام‌های انجام شده و تعدادی از طرح‌های ترافیکی منطقه 6 گفت: با توجه به موقعیت...

خبرگزاری تسنیم

همزمان با هفتم اردیبهشت ماه که به‌عنوان روز "ایمنی حمل و نقل" نامگذاری شده، رویداد ویژه "ایمنی و حمل و نقل" به‌صورت یکپارچه در مناطق 22گانه شهر تهران برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مستند «عشق و فلسفه»؛ پرتره‌ای درباره «نادیا مفتونی» استاد فلسفه دانشگاه تهران است که پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه ساعت 19 روی آنتن شبکه 4 سیما می‌رود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جسد یک دانشجوی رشته دندانپزشکی در حوالی یک کوه در کرمان کشف شد. جسد یک دانشجوی رشته دندانپزشکی در حوالی یک کوه در کرمان کشف شد. به گزارش عرشه آنلاین، دادستان عمومی وانقلاب شهرستان رفسنجان در خصوص کشف جسد یک دانشجوی رشته دندانپزشکی در این شهرستان گفت: اظهار نظر نهایی در این رابطه پس از انجام تحقیقات تکمیلی ازسوی بازپرس پرونده، معاینات پزشکی قانونی و گارگاهان پلیس آگاهی انجام خواهد شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مهلت ثبت نام در هفدهمین دوره پذیرش دانشجوی پزشکی از مقطع کارشناسی تمدید شد. پیش از این متقاضیان از 2 دی تا 11 بهمن ماه 1402 در این آزمون ثبت نام کرده بودند. داوطلبان واجد شرایط تا چهارشنبه 5 اردیبهشت ماه 1403 می‌توانند با مراجعه به سایت معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران و اسکن مدارک اعلام شده، نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند. هرگونه مغایرت...

وب‌گاه فرارو

فاضل میبدی در پاسخ به این پرسش که آیا توصیه‌ای برای دفن کردن افراد خودکشی کرده خارج از قبرستان سایرین وجود دارد می‌گوید: «از نظر شرعی هیچ توصیه‌ای نداریم که این افراد به دور از قبرستان سایرین دفن شوند. کسی که می‌گوید برای این افراد مراسم برگزار نکنیم نظرش خلاف منطق، عاطفه و وجدان است، دستور کلی شرع این است باید به خانواده متوفی احترام گذاشت تا برای او تسلای خاطر باشد.»

خبرگزاری خبرنگاران جوان

به مناسبت هشتم شوال سالروز وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) و شهادت حضرت حمزه (ع) مجالس عزاداری در اماکن متبرکه، مساجد و هیأت‌های عزاداری برگزار می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل اداره مهارت دانشگاه تهران از برگزاری دومین نمایشگاه کار این دانشگاه در خردادماه خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، وزیر علوم و تحقیقات در هشتمین نشست از سلسله نشست‌های علمی با کارگزاران که در دانشگاه علامه طباطبایی در حال برگزاری است در پاسخ به سوال بسیج دانشجویی گفت: هر کاری می‌کنیم با بسیج دانشجویی رفیق بشویم نمیشود. وی افزود: بسیج دانشجویی می‌گوید چرا حرف‌هایی که می‌زنید عمل نمی‌کنید. انتظار داریم 10 مورد بیاورید و بگویید که چرا به این کار‌ها عمل نکردید....

خبرگزاری تسنیم

معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه تهران با اشاره به برنامه های این دانشگاه همزمان با 90 سالگی این دانشگاه از برگزاری 90 رویداد خبر داد.