یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

دانشگاه تهران

دانشگاه تهران

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل اداره مهارت دانشگاه تهران از برگزاری دومین نمایشگاه کار این دانشگاه در خردادماه خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، وزیر علوم و تحقیقات در هشتمین نشست از سلسله نشست‌های علمی با کارگزاران که در دانشگاه علامه طباطبایی در حال برگزاری است در پاسخ به سوال بسیج دانشجویی گفت: هر کاری می‌کنیم با بسیج دانشجویی رفیق بشویم نمیشود. وی افزود: بسیج دانشجویی می‌گوید چرا حرف‌هایی که می‌زنید عمل نمی‌کنید. انتظار داریم 10 مورد بیاورید و بگویید که چرا به این کار‌ها عمل نکردید....

خبرگزاری تسنیم

معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه تهران با اشاره به برنامه های این دانشگاه همزمان با 90 سالگی این دانشگاه از برگزاری 90 رویداد خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران از نصب 430 مترمربع دیوار صوتی طی یک سال گذشته، خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، فرشته امین، مدیر کل اداره مهارت دانشگاه تهران و دبیر علمی دومین نمایشگاه کار دانشکاه تهران در نشست خبری دومین نمایشگاه کار این دانشگاه اظهار کرد: انتخاب و جذب و استخدام نیروی انسانی متعهد و باانگیزه چالش اساسی سازمان‌ها به شمار می‌آید، همچنین از دغدغه دانشجویان می‌توان به ارتباط رشته تحصیلی دانشجویان با شغل خود اشاره کرد، پس نمایشگاه بازار کار...

خبرگزاری تسنیم

اگر م. سرشک فقط به شعر پرداخته بود، قطعاً جایگاهی فراتر از آنچه که اکنون هست و شاید هم بالاتر از نیما و شاملو و حتی اخوان ثالث قرار می‌گرفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، شهریار افندی‌زاده با اشاره به اینکه طراحی و نصب 430 مترمربع دیوار صوتی در بزرگراه شهید خرازی و ایستگاه متین در سال 1402 انجام شد گفت: سال گذشته، 180 مترمربع دیوار صوتی نیز در بزرگراه‌های شهید حکیم و فضل الله نوری نوسازی شده است. مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران افزود: در پی ابراز نارضایتی برخی از ساکنین مجاور ایستگاه سی. ان. جی متین،...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران از برگزاری دومین نمایشگاه کار این دانشگاه با شعار «شبکه‌سازی با بهترین‌ها برای ساخت آینده» از 21 خرداد 1403 به مدت 2 روز خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شهبازی، معاون فرهنگی دانشگاه تهران در نشست خبری که امروز برگزار شد، گفت: دانشگاه تهران امسال جشن 90 سالگی خود را در صورتی برگزار می‌کند که واگذاری سنت دانشگاهی به دانشگاه تهران واگذار شد که شورای عالی انقلاب فرهنگی درخواست دانشگاه تهران را در این زمینه مصوب کرد. وی افزود: دانشگاه تهران به عنوان نماد آموزش عالی کشور وظیفه پیدا کرد که این سنت...

خبرگزاری تسنیم

بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در راستای شناخت دیدگاه‌ها و برنامه‌های نامزدهای راه یافته به دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در تهران راهکاری را اجرایی کرده است.

وب‌گاه فرارو

از هفته گذشته با شروع «طرح نور» که یادآور همان گشت ارشاد سابق است، سخت‌گیری‌های مربوط به حجاب در دانشگاه‌ها هم بیشتر شده، تذکر‌های متوالی‌ای که دانشجویان معتقدند «کلافه کننده» شده، وقتی پای دردودلشان بنشینی، خشم، درماندگی، اضطراب، حس حقارت، بی‌کفایتی، ناامنی و عذاب وجدان، همگی تجربه‌هایی هستند که آن‌ها به زبان می‌آورند.

وب‌گاه خبر آنلاین

معصومه که از دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد است، می‌گوید: «زمان‌هایی که در کتابخانه دانشگاه باید تمرکزم بر مسائل درسی باشد دائما نگران این هستم که یکی از افراد حراست سر و کله‌اش پیدا شود و در مورد پوشش، شال، نحوه نشستن یا هر چیز دیگری با من برخورد کند.»

وب‌گاه خبر آنلاین

یکی از مختصات دولت سیزدهم این است که در برابر حجم بزرگی از سوالات موجود در جامعه پاسخگو نیست.

وب‌گاه خبر آنلاین

زمین لرزه بخش‌هایی از استان هرمزگان را به لرزه درآورد.

وب‌گاه الف

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران از اجرایی شدن طرح ملی نهضت سواد سلامت آموزی برای آموزش سبک زندگی سالم به دانش آموزان در مدارس 10 استان کشور خبرداد.