پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

وب‌گاه عرشه آنلاین

دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: هیچ‌کدام از دانشجویان دانشگاه ممنوع الورود نیستند، اما فرایند تشکیل جلسات کمیته انضباطی بدوی و تجدیدنظر در موارد ضروری طبق مقررات در حال انجام است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: هیچ‌کدام از دانشجویان دانشگاه ممنوع الورود نیستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی درباره ممنوع الورود دانشجویان اطلاعیه ای صادر کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: هیچ‌کدام از دانشجویان دانشگاه ممنوع الورود نیستند، اما فرایند تشکیل جلسات کمیته انضباطی بدوی و تجدیدنظر در موارد ضروری طبق مقررات در حال انجام است.

خبرگزاری دانا

دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: هیچ‌کدام از دانشجویان دانشگاه ممنوع الورود نیستند اما فرایند تشکیل جلسات کمیته انضباطی بدوی و تجدیدنظر در موارد ضروری طبق مقررات در حال انجام است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مخاطرات طبیعی با انواع گوناگون و گستره نفوذشان به عنوان پدیده‌های تکرار شدنی و مخرب، همواره در طول دوران حیات کره زمین وجود داشته‌اند؛ بنابراین برنامه‌ریزی پیش از وقوع بحران از مسائل مهمی است که امروزه پیش روی مدیران شهری به ویژه در حوزه مدیریت بحران قرار دارد. یکی از این راهکار‌ها استفاده از سیستم‌های هشدار سریع زلزله است. سیستم‌های مانیتورینگ...

وب‌گاه فرارو

دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی در اطلاعیه‌ای از صدور حکم ممنوع‌الورودی به 15 نفر و صدور حکم انضباطی برای 14 نفر از دانشجویان این دانشگاه خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: دانشگاه صنعتی خواجه نصیر اعلام کرد: به دلیل رخدادهای نامناسب صورت گرفته در چند روز اخیر از سوی طیف های مختلف دانشجویی، مقرر شد که 15 نفر از دانشجویان به مدت 2 هفته ممنوع الورود شوند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی در اطلاعیه‌ای از صدور حکم ممنوع‌الورودی به 15 نفر و صدور حکم انضباطی برای 14 نفر از دانشجویان این دانشگاه خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

15 نفر از دانشجویان دانشگاه صنعتی خواجه نصیر ممنوع‌الورود شدند. همچنین کمیته انضباطی دانشجویان نسبت به صدور احکام انضباطی 14 نفر از دانشجویان اقدام کرده است.

خبرگزاری مهر

دانشگاه صنعتی خواجه نصیر اعلام کرد: به دلیل رخدادهای نامناسب صورت گرفته در چند روز اخیر از سوی طیف های مختلف دانشجویی، مقرر شد که 15 نفر از دانشجویان به مدت 2 هفته ممنوع الورود شوند.

وب‌گاه الف

معاون میراث‌فرهنگی استان تهران از تعطیلی موزه «رضاعباسی» در روز شنبه 28 آبان‌ماه خبر داد.

خبرگزاری مهر

معاون میراث‌فرهنگی استان تهران از تعطیلی موزه «رضاعباسی» در روز شنبه 28 آبان‌ماه خبر داد.