پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

وب‌گاه فرارو

فرهنگ فلاح در کنکور ریاضی سال 81 با رتبه‌ای نزدیک به 3هزار مجاز به انتخاب رشته و چند ماه بعد در رشته فیزیک دانشگاه علم و صنعت پذیرفته شد.

وب‌گاه عصر ایران

اوایل دهه 80 وقتی نام نوجوان 13 ساله در مازندران به عنوان کم سن‌ترین داوطلب کنکور سراسری سال 81 سر زبان‌ها افتاد، کمترکسی پیش‌بینی می‌کرد که فرهنگ فلاح آن‌قدر تند و تیز حرکت کند که در مدت کوتاهی در حال آماده کردن تز دکترایش باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اوایل دهه 80 وقتی نام نوجوان 13 ساله مازندرانی به عنوان کم سن‌ترین داوطلب کنکور سراسری سال 81 سر زبان‌ها افتاد، کمترکسی پیش‌بینی می‌کرد که فرهنگ فلاح آن‌قدر تند و تیز حرکت کند که در مدت کوتاهی در حال آماده کردن تز دکترایش باشد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اسلامی گفت: سازمان انرژی اتمی ایران و صنعت هسته‌ای در مرز دانش حرکت می‌کند و توانسته‌ایم به دستاورد‌های بزرگی دست یابیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در سالیان اخیر توجه به مباحث میان رشته ای در اکثر کسب و کارها جایگاه ویژه ای یافته است. علت اصلی این توجه، نقصان دیدگاه تک بعدی و تک تخصصی به موضوعات است.

وب‌گاه فرارو

اوایل سال گذشته بود که شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوبه‌ای را تصویب کرد که بر اساس آن تاثیر معدل در گزینش داوطلبان کنکور از سال 1401 به طور قطعی اعمال شود؛ مصوبه‌ای که همچنان پس از گذشت بیش از یکسال شاهد پس لرزه‌ها و تبعات آن برای داوطلبان و امتحانات نهایی دانش آموزان هستیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون وزیر جهاد از بکارگیری تصاویر ماهواره خیام در پنجره مدیریت واحد زمین و استفاده از آن جهت تسریع اموری مانند شناسایی زمین‌خواری و مبارزه با تخریب جنگل‌ها و مراتع و آفت برگ خوار بلوط در منابع طبیعی کشور خبر داد.

وب‌گاه فرارو

در دوره علی آبادی گروه مپنا برای چندین سال بزرگترین صادر کننده نمونه و ممتاز صنعتی کشور لقب گرفت که تقریبا همه آنها در حوزه دانش بنیان بوده است. کاری که با استخدام و حفظ نیروی جوان و نخبه داخلی ممکن شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزئیات و شرایط ثبت‌نام بدون آزمون دکتری مقطع دکتری سال تحصیلی 1403-1402، در دانشگاه تهران اعلام شد.

خبرگزاری مهر

مؤسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام (ISC) اعلام کرد: 115 دانشگاه و موسسه پژوهشی ایرانی در زمره موسسات پر استناد برتر دنیا (ESI) قرار گرفتند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، «سامانه پایش حرکات پوسته زمین»، محصولی دانش‌بنیان است که با کمک فناوری ژئوماتیک و با حمایت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری طراحی و تولید شده است. این محصول کاربردی و دانشی که حاصل تلاش فناوران دانشگاه صنعتی خواجه نصیر طوسی است، یکی از به‌روزترین سامانه‌هایی است که از آن‌ها برای پایش حرکات پوسته زمین و اتمسفر استفاده می‌شود...

خبرگزاری مهر

تفاهم‌نامه همکاری سه‌جانبه معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مؤسسه عالی کار و تأمین اجتماعی ودانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی باهدف توانمندسازی مهارتی امضا شد.

خبرگزاری تسنیم

تفاهم‌نامه همکاری سه‌جانبه معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مؤسسه عالی کار و تأمین اجتماعی و دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی با هدف توانمندسازی مهارتی، کارآفرینانه و اشتغال‌پذیری دانشجویان و دانش‌آموختگان منعقد شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تفاهم‌نامه همکاری سه‌جانبه معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مؤسسه عالی کار و تأمین اجتماعی و دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی با هدف توانمندسازی مهارتی، کارآفرینانه و اشتغال‌پذیری دانشجویان و دانش‌آموختگان امضا شد.