پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

وب‌گاه عصر ایران

دانشگاه صنعتی خواجه نصیر اعلام کرد؛ با توجه به ارسال پیامک های مشکوک با نام این دانشگاه مبنی بر «آموزش مهارت‌های کاربردی پیش از ورود به دانشگاه...»، تاکید می‌شود که این پیامک ها از نظر دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی فاقد هرگونه اعتبار بوده و به هیچ وجه مورد تأیید دانشگاه نمی‌باشند.

وب‌گاه فرارو

دانشگاه صنعتی خواجه نصیر اعلام کرد؛ با توجه به ارسال پیامک‌های مشکوک با نام این دانشگاه مبنی بر «آموزش مهارت‌های کاربردی پیش از ورود به دانشگاه...»، تاکید می‌شود که این پیامک‌ها از نظر دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی فاقد هرگونه اعتبار بوده و به هیچ وجه مورد تأیید دانشگاه نمی‌باشند.

خبرگزاری مهر

دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی درباره ارسال پیام‌هایی مشکوک با موضوع «آموزش‌های مهارتی پیش از ورود به دانشگاه» هشدار داد.

وب‌گاه الف

دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی در خصوص برخورد با ارسال پیام‌های مشکوک با موضوع «آموزش‌های مهارتی پیش از ورود به دانشگاه» به کلاهبرداران هشدار داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دانشگاه خواجه نصیر درباره کلاهبرداری با ارسال پیام‌های مشکوک هشدار داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی به رتبه‌های برتر کنکور سال 1402 که این دانشگاه را به عنوان محل تحصیل خود انتخاب کنند، کمک هزینه تحصیلی می‌دهد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی اعلام کرد؛ به رتبه‌های برتر کنکور کمک هزینه تحصیلی و اولویت در استفاده از خدمات رفاهی اختصاص می‌دهد. همچنین داوطلبان غیر بورسیه کنکور سراسری که رتبه در سهمیه آن‌ها دارای شرایط اعلامی این دانشگاه باشد، در صورت انتخاب دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی به عنوان محل تحصیل از کمک هزینه تحصیلی بهره‌مند خواهند شد. پذیرفته...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی به رتبه های برتر کنکور در صورت انتخاب این دانشگاه تسهیلات ویژه ارائه می کند.

خبرگزاری مهر

دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی به رتبه‌های برتر کنکور کمک هزینه تحصیلی می‌دهد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی به رتبه‌های برتر کنکور کمک هزینه تحصیلی و اولویت در استفاده از خدمات رفاهی اختصاص می‌دهد. داوطلبان غیر بورسیه کنکور سراسری که رتبه در سهمیه آنها به قرار جدول زیر باشد، در صورت انتخاب دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی به عنوان محل تحصیل، از کمک هزینه تحصیلی بهره‌مند خواهند گردید. رشته‌های تحصیلی رتبه در منطقه...

خبرگزاری مهر

اگرچه رتبه جهانی ایران در امنیت سایبری هم‌رده با برخی کشورهای پیشرفته اعلام شده اما بررسی نیروی انسانی با در نظر گرفتن کارکرد حیاتی نشان می دهد که نیازمند رشد قابل توجهی در این رشته هستیم.

خبرگزاری مهر

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی دکتر «امیررضا شاهانی» به عنوان «سرپرست دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی» منصوب کرد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی «امیررضا شاهانی» به عنوان «سرپرست دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی» منصوب کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت علوم، زلفی‌گل در این حکم آورده است؛ انتظار می‌رود با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی و روحیه انقلابی و راهبرد‌های اساسی دولت مردمی و جلب همکاری استادان، پژوهشگران، مدیران و کارکنان (یاوران علمی) گرامی، نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام آموزش عالی به ویژه تقویت ارتباط دانشگاه با جامعه و صنعت با رویکرد تحول گرایانه و مساله محور...

خبرگزاری مهر

رئیس مؤسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام (ISC) جایگاه ایران در میان کشورهای اسلامی در رتبه بندی لایدن 2023 را اعلام کرد.

خبرگزاری مهر

نظام رتبه‌بندی لایدن، نتایج رتبه‌بندی دانشگاه‌های برتر دنیا در سال 2023 میلادی خود را منتشر کرد. در رتبه‌بندی این دوره، تعداد 46 دانشگاه از ایران در جمع 1401 دانشگاه برتر جهان قرار گرفتند.