یک‌شنبه 29 مهر 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

وب‌گاه مشرق نیوز

در حالی که اظهارات مدیر رصدخانه مهاجرت درباره قطع بودجه این مرکز، حواشی مختلفی به‌همراه داشته، اسناد مالی نشان می‌دهد پرداختی‌ها به این رصدخانه انجام شده و ادعاهای مطرح‌شده توسط مدیر این مرکز صحت ندارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نماینده مجلس: خشکی دریاچه ارومیه تبعات گرانی برای همسایگان ایران خواهد داشت / حیات 5 میلیون نفر در معرض خطر است

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی اسدی رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران در دیدار با «کازوتوشی آیکاوا» سفیر کشور ژاپن در تهران که روز سه‌شنبه 10 مرداد ماه 1402 در محل پارک علم و فناوری دانشگاه تهران برگزار شد، گفت: در برنامه هفتم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران، ورود به اقتصاد دیجیتال از الزامات است. ایران در زمینه اقتصاد دیجیتال یک کشور جوان است و در...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نشست مجمع دانشگاهیان انقلاب اسلامی ایران با حضور نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه هفتم برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نشست مجمع دانشگاهیان انقلاب اسلامی ایران با حضور محسن زنگنه، نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه هفتم و دکتر علیرضا رهایی رئیس نشست مجمع و جمعی از اساتید دانشگاه‌های مختلف برگزار شد. در این نشست، دانشگاهیان انقلاب اسلامی مشکلات مهم اقتصاد کشور را بررسی کردند و در این راستا از سوی اساتید پیشنهاداتی ارائه شد. دکتر محسن...

خبرگزاری تسنیم

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با تاکید بر تقویت همکاری‌های صنعت و دانشگاه از امضای تفاهم‌نامه 6 دانشگاه با شرکت خودروسازی سایپا خبر داد که بر اساس آن هزار دانشجو از مهر ماه امسال بورسیه این شرکت می‌شوند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدعلی زلفی‌گل عصر روز دوشنبه در جلسه مشترک رؤسای شش دانشگاه صنعتی و مدیرعامل سایپا با موضوع بورسیه هزار دانشجو در رشته‌های مورد نیاز سایپا گفت: این تفاهم‌نامه یک الگو در این مسیر است و می تواند راه برای تعریف بورسیه با سایر شرکت‌های بزرگ صنعتی و تولیدی باز کند. وی تاکید کرد: امضای این تفاهم‌نامه در راستای توجه به اشتغال دانش‌آموختگان است که...

وب‌گاه عرشه آنلاین

منتظر تعطیلی آخر هفته تهران باشید

وب‌گاه عرشه آنلاین

احتمال تعطبلی روز چهارشنبه قوت گرفت

وب‌گاه عرشه آنلاین

احتمال تعطبلی روز چهارشنبه قوت گرفت

خبرگزاری مهر

اگرچه رتبه جهانی ایران در امنیت سایبری هم‌رده با برخی کشورهای پیشرفته اعلام شده اما بررسی نیروی انسانی با در نظر گرفتن کارکرد حیاتی نشان می دهد که نیازمند رشد قابل توجهی در این رشته هستیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: استاد آقایانی چاوشی با تاکید بر تأثیر تعزیه بر شعر و موسیقی ایرانی میگوید نیما یوشیج بنیانگذار شعر نو، وزن شعر معروف: «افسانه» را که با بیت «ای فسانه فسانه فسانه / ای خدنگ ترا من نشانه» شروع می شود: از نوحه «اکبر ای اکبر ای اکبر من / اکبر ای نو گل احمر من» گرفته است.