یک‌شنبه 29 مهر 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عصرایران نوشت: پیشنهاد صالحی برای مذاکرات مستقیم ایران و امریکا، بیش از همه یادآور پیشنهاد عطاءالله مهاجرانی در سال 69 برای مذاکرات ایران و امریکاست. اولین کسی که بعد از پایان جنگ 8 ساله، به طور علنی پیشنهاد مذاکره را مطرح کرد. پیشنهادی که به شدت با حمله و واکنش منفی محافظه کاران (اصولگرایان فعلی) روبه رو شد.

وب‌گاه عصر ایران

شاید این گفته صالحی نه صرفا یک پیشنهاد بلکه یک پیش خبر باشد. یعنی میانجیگری های واسطه ها از سوئیس و عراق تا عمان و قطر نتیجه داده و قرار است به زودی ایران و امریکا مذاکرات مستقیم داشته باشند. البته این تنها یک گمانه زنی است. به حال سخنان صالحی را نباید صرفا موضع گیری عادی رسانه ای دانست.

خبرگزاری مهر

تیم پنج‌نفره دانشجویان دانشکده ریاضی دانشگاه صنعتی شریف با کسب پنج مدال طلا و نقره موفق به کسب رتبه برتر چهل و پنجمین دوره مسابقات ریاضی دانشجویی کشور شدند.

خبرگزاری دانشجو

رسول جلیلی، رئیس دانشگاه شریف در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به بازسازی و آماده سازی خوابگاه‌های این دانشگاه در ایام تابستان گفت: خوابگاه‌های دانشگاه شریف سال گذشته بعد از کرونا بازسازی شد و ظرف یک سال گذشته استهلاکی ایجاد شده که باید در دوماه باقی مانده از تابستان آماده سازی شود. وی افزود: در مجموع دانشگاه شریف هم در بخش دانشجویان مجرد و هم متاهل با کمبود خوابگاه...

خبرگزاری تسنیم

مراسم عزاداری سالار شهیدان، به همت هیئت الزهرا (سلام‌الله‌علیها) در دانشگاه صنعتی شریف در حال برگزاری است.

وب‌گاه گسترش

نخستین رویداد گفتگو محور کانکت تاک با موضوع «تجارب مهاجرت و بازگشت متخصصان و کارآفرینان ایرانی و اثرگذاری در اکوسیستم نوآوری و فناوری کشور» با حضور رئیس مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان، مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، از اواخر سال 1393 برنامه‌هایی را تحت عنوان «همکاری با متخصصان و کارآفرینان ایرانی خارج از کشور» به منظور انتقال دانش، تجربه، تخصص و ایده‌های فناورانه متخصصان ایرانی به داخل اجرا کرد. رویداد «کانکت تاک» با...

خبرگزاری تسنیم

نخستین رویداد گفت‌و‌گو محور کانکت تاک با موضوع «تجارب مهاجرت و بازگشت متخصصان و کارآفرینان ایرانی و اثرگذاری در اکوسیستم نوآوری و فناوری کشور» با حضور امیرحسین میرآبادی سرپرست مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری برگزار شد.

وب‌گاه فرارو

موضوع بر سر تغییر رشته فرزندان اعضای هیئت‌علمی دانشگاه آزاد است؛ افرادی که از رشته‌های دامپزشکی، کشاورزی، مدیریت بیمه و... با رتبه‌های بالای 150 هزار و 170 هزار وارد سه رشته پزشکی، داروسازی و دندانپزشکی شده‌اند.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرعامل توزیع برق پایتخت به اعلام اسامی ادارات پرمصرف ملی و استانی در آخرین روز تیرماه پرداخت و از بی توجهی به مصرف زیاد گلایه کرد.

خبرگزاری مهر

مدیرعامل توزیع برق پایتخت به اعلام اسامی ادارات پرمصرف ملی و استانی در آخرین روز تیرماه پرداخت و از بی توجهی به مصرف زیاد گلایه کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه صنعتی شریف در محکومیت اهانت به قرآن در کشور سوئد بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد. بسم الله الرحمن الرحیم و ما یقین داریم به وعده الهی؛"یرِیدُونَ لِیُطفِئُوا نُورَ اللَهِ بِأَفوَاهِهِم وَاللَهُ مُتِمُ نُورِهِ وَلَو کَرِهَ الکَافِرُونَ" این اهانت وقیحانه شما به ساحت قرآن کریم و ولی امر مسلمین جهان، نتیجه عکس خواهد...

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل توزیع نیروی برق تهران بزرگ با اعلام اسامی ادارات پرمصرف ملی و استانی در آخرین روز تیرماه، از قطع برق بیش از 350 دستگاه اجرایی و اداری شهر تهران از آغاز خردادماه تا کنون به دلیل بی‌توجهی به مصوبه هیات وزیران خبر داد.