دوشنبه 30 مهر 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

وب‌گاه عصر ایران

دریافت 2 هزار روادید تاسیس استارتاپ، کارآفرینی، سرمایه گذاری یا خود اشتغالی در دو حوزه کانادا و بریتانیا طی 4 سال (2019 تا نیمه 2022) تلخ و هولناک است.

خبرگزاری تسنیم

در مراسم نکوداشت استاد پیشکسوت دانشکاه شریف اعلام شد جایزه دکتر سهراب پور به دانشجویان دکتری مهندسی مکانیک این دانشگاه اهدا می شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه شریف، علی بخشی عضو هیئت‌علمی و رئیس دانشکده مهندسی عمران شریف درباره جزئیات حادثه آتش سوزی آزمایشگاه دانشکده توضیح داد و گفت: این آزمایشگاه با تلاش فراوان و پیوسته اساتید و دانشجویان تحصیلات تکمیلی گروه ژئوتکنیک، در سالیان متمادی تجهیز شده و حتی برخی از تجهیزات آن بسیار نادر و حتی ابداعی اساتید و محققین دانشکده بودند و نمونه‌های...

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران درباره دستگیری اشرار خطرناک پردیس کرج توضیحاتی ارائه کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرپرست وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد که تا پایان اردیبهشت ماه کل رتبه بندی معلمان به پایان خواهد رسید و اولویت بعدی رسیدگی به اعتراضات خواهد بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره مزایای بیمه صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر توضیحاتی ارائه کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

به گفته مشاوران املاک، امسال تقاضا برای اجاره طبقات بالای بدون آسانسور، واحدهای خیلی قدیمی، سوئیت و همچنین واحدهای زیرهمکف بیشتر شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شهردار منطقه 19 در رابطه با فرونشست در بزرگراه آزادگان توضیح داد: در این بزرگراه دو نقطه به طول 50 الی 60 متر در اطراف لوله‌های جمع آوری آب‌های سطحی با فرونشست رو به رو شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزئیات جدید، شرایط و نحوه ثبت‌نام خودرو در مرحله دوم فروش خودرو در سامانه یکپارچه فروش خودرو اعلام شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خبر ممنوعیت واردات خودرو از کره جنوبی کافی بود تا شوک جدیدی به بازار وارد شود و امروز این روند تغییر یابد و برخی از خودروهای داخلی با افزایش نسبی همراه شوند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حسین پنجک از سلاطین مواد مخدر کوکایین ایران طی 10 سال فعالیت، 17 بار دستگیر شده بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان غذا و دارو نسبت به توزیع فرآورده تقلبی بوتولینوم توکسین A تزریقی در سطح عرضه هشدار داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون اقتصادی رییس جمهور خبر کناره گیری خود از دولت را تایید نکرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس مرکز پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا ضمن تشریح وضعیت جوی کشور طی پنج روز آینده از ورود سامانه بارشی به کشور و بارش باران در نقاط مختلف خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزئیات استخدام معلم در دانشگاه فرهنگیان و تغییرات و برنامه‌های جدید دانشگاه اعلام شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مسابقات ووشو قهرمانی دختران ایران و انتخابی تیم ملی که قرار بود از روز جمعه در شیراز آغاز شود به تعویق افتاد.