دوشنبه 30 مهر 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طبق اعلام معاون وزیر علوم حداقل 20 درصد از رشته‌هایی که متقاضی نداشته و استان‌ها و مناطق کشور به آنها نیاز ندارند و یا اشتغال برای آنها وجود ندارد، از برنامه پذیرش در سال 1402 حذف می‌شوند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جمعی از دانشجویان مطالبه گر با حضور در منطقه پرند در جلسه ای که فرماندار و مردم این منطقه حضور داشتند مشکلات این منطقه را بررسی کردند. در ابتدای این جلسه احمدی، فرماندار رباط کریم گفت: جناب جعفری بنا بود حضور پیدا کنند ولی به علت یک سری ناهماهنگی ها نشد. این اقدامات و این مطالبه گری ها اقدامات خوبی‌ست خصوصا در این دولت که مسئولین ترسی از حضور...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

همزمان با اکران سراسری فیلم سینمایی «دسته دختران» در سینما‌های کشور، اکران سیار این فیلم سینمایی در دانشگاه‌های سراسر کشور آغاز شد.

خبرگزاری مهر

مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی شریف ضمن اعلام تاریخ مصاحبه دکتری گفت: ظرفیت پذیرش دانشجوی دکتری در سال 1402 در دانشگاه شریف به 220 نفر افزایش یافته است.

وب‌گاه مشرق نیوز

مجمع تشخیص مصلحت نظام، اولین اجلاس نخبگان نظریه پردازی و سیاست گذاری کلان در جمهوری اسلامی ایران را برگزار کرد.

خبرگزاری تسنیم

خانواده "محمد صالحه" از نخبگان دانشگاه صنعتی شریف و از شهدای سانحه هواپیمای اوکراینی مدال طلای المپیاد این نخبه را به موزه حرم امام رضا (ع) اهدا کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در ابتدای این مراسم مجید رستگار به عنوان کارگردان این مستند، از فرآیند دو ساله ساخت و تولید این مستند و پژوهش های آن گفت و بیان کرد که تولید این مستند به دلیل پیچیدگی های خاص آن این مدت زمان برده است و تلاش شده با فرمی جذاب و مناسب، محتوای دقیقی را به مخاطب ارائه کند هرچند که این محتوا تخصصی و عمیق بوده است اما سعی شده به زبان همه فهمی به مخاطب...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دانشجویان دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه صنعتی شریف برای اولین بار از کشور ایران در «مسابقات بین‌المللی موردکاوی اخلاق کسب و کار» IBECC شرکت کردند و موفق به کسب مقام سوم در یکی از دسته‌های این رقابت شدند.

وب‌گاه عصر ایران

در بین سه زیرگروه گوشت قرمز، مرغ و ماهی بیشترین نابرابری غذایی مربوط به گوشت قرمز است؛ به‌طوری‌که در سال 1400 دهک دهم 10 برابر دهک اول برای مصرف گوشت قرمز هزینه کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

هم میهن نوشت: طبق آخرین برآورد مرکز آمار ایران، نرخ تورم بخش خوراکی در بهمن 1401 به رقم بی‌سابقه 69.9 درصد رسیده است.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - خانواده "محمد صالحه"از نخبگان برجسته حوزه کامپیوتر و دانشجوی دکتری رشته مهندسی نرم‌افزار دانشگاه صنعتی شریف و از شهدای حادثه هواپیمای اوکراینی مدال طلای المپیاد دانشجویی این نخبه را به موزه حرم امام رضا (ع) اهدا کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت علوم امروز مراسم تقدیر از اساتید نمونه با حضور وزیر علوم در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد. در این مراسم با حضور محمدعلی زلفی‌گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از 52 عضو هیأت علمی در رشته‌های مختلف و دانشگاه‌های سراسر کشور تقدیر شد. اسامی اساتید به شرح زیر است: دکتر علی افخمی استاد رشته زبان شناسی دانشگاه تهران دکتر محمدمهدی عزیزی...

خبرگزاری تسنیم

52 استاد عضو هیئت علمی نمونه کشوری همزمان با گرامیداشت روز استاد در مراسمی با حضور وزیر علوم معرفی و تقدیر شدند.

خبرگزاری مهر

آیین گرامیداشت مقام معلم همراه با تقدیر از برترین اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها برگزار و از 52 استاد دانشگاه تقدیر شد.