دوشنبه 30 مهر 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خبرگزاری تسنیم

در یک مناظره اقتصادی میان اساتید مطرح اقتصاد، در حالی که دکتر درخشان اعلام کرد طرفدار سیاست های اقتصادی بر اساس مبنای اسلام هست یعنی بانک مرکزی باید اسلامی عمل کند، موسی غنی نژاد تاکید کرد، اقتصاد ایران سرمایه داری است اما نه از نوع رقابتی.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مناظره دکتر موسی غنی‌نژاد و دکتر مسعود درخشان با موضوع تأملی در باب نظام اقتصادی ایران از ساعت 10 شب در شبکه افق آغاز شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بر اساس بخشنامه معاون آموزشی وزیر علوم، داه ا را ا کنند ای ا را ازای دا دای در ردار دارای ز ار اد را آ ا د.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سال 1402 توسط مقام معظم رهبری سال مهار تورم و رشد تولید نامگذاری شده است و شبکه افق سیما به همین منظور در برنامه جهان آرا یکی از برنامه‌های پر مخاطب خود که برنامه‌ای سیاسی و گفتگو محور با اجرای امیر حسین ثابتی است، تغییراتی را اعمال کرده و با برگزاری سلسله نشست‌هایی اقتصادی با آسیب شناسی موانع مهر تورم و رشد تولید به تحقق هر چه بیشتر این شعار کمک...

خبرگزاری تسنیم

مسعود درخشان و موسی غنی‌نژاد که در دهه‌های گذشته مناظرات جذابی داشتند، امشب درباره نظام اقتصادی ایران در برنامه تلویزیونی جهان‌آرا گفتگو می‌کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خرید تجهیزات پزشکی و به خصوص ابزار جراحی همواره بخشی از زندگی حرفه‌ای جراحان می‌باشد. نوع و کیفیت ابزار جراحی بر کیفیت و نتیجه جراحی تأثیر مستقیمی دارد، بنابراین جراحان همیشه به دنبال ابزار جراحی با کیفیت مناسب هستند.

خبرگزاری تسنیم

رشته محل‌های جدید دوره دکتری تخصصی سال 1402 دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور در پیامی درگذشت شاعر انقلابی و پیشکسوت استاد عباس براتی‌پور را به خانواده محترم آن مرحوم و جامعه هنری و ادبی کشور تسلیت گفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عباس براتی‌پور، شاعر در هشتادسالگی به همراه پسرش از دنیا رفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

شاید تا پیش از دهه 90 مهم‌ترین مشکلات اقتصاد ایران به آن حد نرسیده بودند که اقتصاددانان از آنها به عنوان بحران یاد کنند. ادبیات ابرچالش‌ها برای این به وجود آمد که به سیاستگذار بگویند اگر فکری نشود، همین مشکلات کوچک اقتصادی رفته‌رفته بزرگ می‌شوند و حل‌وفصل آنها از چارچوب راه‌حل اقتصادی خارج می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دکتر علیرضا زاکانی شهردار تهران در نشست هم‌اندیشی با اعضای شورای دانشگاه تهران که متشکل از رئیس دانشگاه، اعضای هیات رئیسه، روسای دانشکدگان، دانشکده‌ها، پردیس‌ها و مراکز وابسته به دانشگاه تهران است، با اعلام اینکه چهار تحول شامل تحول درون‌زا، تحول کاربردی، تحول نرم و فوری و تحول در حوزه فناوری در دستور دوره جاری مدیریت شهری تهران قرار دارد، گفت:...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، میزگرد تخصصی با موضوع دلار زدایی و مهار تورم با حضور سیدعلی مدنی‌زاده، عضو هیئت علمی دانشکده اقتصاد دانشگاه شریف و همت قلی زاده، کارشناس اقتصادی از سوی بسیج دانشجویی دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد. سیدعلی مدنی‌زاده، عضو هیئت علمی دانشکده اقتصاد دانشگاه شریف در این میزگرد با بیان اینکه اگر ما تا آخر سال نتوانیم تورم را کنترل...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف، در حاشیه مراسم ضیافت افطاری واحدهای فناور این دانشگاه از دریافت وام 25 میلیارد ریالی برای اختصاص به 20 واحد فناور این پارک خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دیدار‌های دانشجویی را به دو چیز می‌شناسم؛ صراحت و صمیمیت. نمی‌خواهم مشت را نمونه خروار در نظر بگیرم، اما گفتگو با چند دانشجوی دور و برم نشان می‌دهد، برای حل مسئله صراحت به تنهایی کافی نیست. وارد حسینیه می‌شوم. هنوز دانشجویان اجازه ورود پیدا نکردند و جمعیت اندکی داخل حسینیه حضور دارند. برای نشستن جایی انتخاب می‌کنم که هر دو را خوب ببینم؛ هم سخنران...

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: وفاداران در پایان سخنان خود از هدیه یک انگشتر از سوی بسیج دانشجویی به رهبر انقلاب گفت و اینکه حفاظت جعبه آن را گرفت، اما خود انگشتر وارد حسینیه شده که آن را تقدیم شما خواهیم کرد. رهبر انقلاب پس از تشکر از این دانشجو خطاب به حضار گفت: همه از ما انگشتر می‌گیرند، اما خانم‌ها به ما انگشتر می‌دهند. این سخنان خنده شرکت کنندگان را همراه داشت.