دوشنبه 30 مهر 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مجید خوانساری مدیرعامل اسبق سایت هسته‌ای نطنز و فردو در گفت‌وگویی تفصیلی صحبت‌های جالبی را درباره اولین غنی‌سازی اورانیوم در ایران و معاون خود شهید احمدی‌روشن بازگو کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تهیه کننده برنامه محفل گفت: ما به دنبال این بودیم که برای ماه مبارک رمضان، یک برنامه قرآنی با مخاطب بالا و جذاب داشته باشیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: یک کارشناس اقتصادی گفت: بنزینی که امروز به قیمت 3 هزار تومان فروخته می‌شود در شش ماهه ابتدای سال به قیمت 27 سنت از جانب پالایشگاه‌ها صادر شده است. در حالی است که دولت بنزین را 80 سنت از پالایشگاه ها می‌خرد.

خبرگزاری تسنیم

یک کارشناس اقتصادی با بیان اینکه در حال حاضر قیمت بنزین در فروش داخل بیش از فروش جهانی محاسبه می‌شود، گفت: اگر روند پیش از سال 1385 تداوم پیدا می‌کرد امروز قیمت بنزین به 2 هزار تومان هم نمی‌رسید و شاهد چنین تورم‌های خانه خرابکنی نبودیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - جمعی از فارغ‌التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف به همراه اساتید خود در ماه مبارک رمضان با برپایی موکب صلواتی و توزیع افطاری ساده از روزه‌داران در میدان شهید تیموری واقع در محله طرشت پذیرایی می‌کنند.

خبرگزاری مهر

دانشگاه‌ها در یک توافق با صنعت تلاش می‌کنند در راستای حل مسأله‌های کشور گام بردارند که خروجی آن، هم به نفع محققان است و هم صنعت به جای نیاز به خارج، پاسخ خود را از محققان ایرانی می‌گیرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو، مناظره صادق زیباکلام و علی علیزاده، از کارشناسان مسائل بین الملل با موضوع راهبرد ایران در قبال فلسطین و رژیم جعلی صهیونیستی به صورت اسکایپی و از سوی بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف و سفیر فیلم برگزار شد. صادق زیباکلام کارشناس مسائل بین الملل، در مناظره راهبرد ایران در قبال فلسطین و رژیم جعلی صهیونیستی گفت: جمهوری اسلامی می‌گوید عده‌ای صهیونیست که...

خبرگزاری تسنیم

با حکم وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، امیر محمدزاده لاجوردی به عنوان معاون وزیر و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و محمد جعفرپور به عنوان معاون وزیر، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت منصوب شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو هیات علمی دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه صنعتی شریف با همکاری جمعی از پژوهشگران موفق به چاپ مقاله خود در معتبرترین مجله تخصصی مدیریت و سیاستگذاری نوآوری Research Policy شد.

خبرگزاری تسنیم

مناظره‌ای با موضوع راهبرد ایران در قبال فلسطین و رژیم صهیونیسیتی با حضور علی علیزاده و صادق زیباکلام به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دانشگاه صنعتی شریف در اطلاعیه‌ای، جزئیات پذیرش دانشجوی ارشد بدون آزمون این دانشگاه را اعلام کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه صنعتی شریف لازم است فرم صلاحیت عمومی را پرینت و پرکرده و پس از الصاق عکس در محل عکس، فرم را به همراه فتوکپی شناسنامه از صفحه اول، دوم و سوم و کپی کارت ملی پشت و رو از تاریخ اول تا 31 اردیبهشت 1402 به اداره استعداد‌های درخشان جهت ارائه به سازمان سنجش ایمیل کنند. چنانچه دانشجویی مدارک را در زمان فوق...

خبرگزاری مهر

دانشگاه صنعتی شریف اسامی پذیرفته شدگان کارشناسی‌ارشد بدون آزمون این دانشگاه را اعلام کرد.