دوشنبه 30 مهر 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

خبرگزاری مهر

جمعی از دفاتر بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران بزرگ در نامه‌ای به وزیر راه و شهرسازی خواستار بر طرف شدن مشکلات مسکن با توسل به مردمی‌سازی و تفکر انقلابی شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عادل فردوسی‌پور مجری و برنامه‌ساز سرشناس دنیای فوتبال بعد از 7 ماه تعطیلی برنامه جدید خود یعنی فوتبال 360 از آنچه در این مدت غیبت گذشت، پرده برداشت.

وب‌گاه 55 آنلاین

برای اطلاع از جزئیات جریمه بی حجابی با دوربین هوشمند با ما در ادامه همراه باشید.

وب‌گاه خبر آنلاین

آفتاب‌نیوز نوشت: در روزهای اخیر فرمانده نیروی انتظامی، استفاده از «ابزار و دوربین های هوشمند» را تایید کرد گفت: «با استفاده از ابزار و دوربین‌های هوشمند در اماکن و معابر عمومی، نسبت به شناسایی افراد هنجارشکن اقدام و با ارسال مستندات و پیام اخطار به ناقضان قانون حجاب و عفت عمومی، در زمان و مکان مورد نظر، آنها را نسبت به عواقب قانونی تکرار این جرم مطلع خواهند کرد.»

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه صنعتی شریف، به رسم هر سال افطاری بزرگ خانواده شریف روز شنبه 19 فروردین با حضور عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، رسول جلیلی رئیس دانشگاه صنعتی شریف در محل سالن استاد جباری برگزار شد. رسول جلیلی رئیس دانشگاه در این مراسم طی سخنانی گفت: این رسم که هر ساله توسط بسیج دانشجویی، هیئت الزهرا (س) و حوزه دانشجویی در دانشگاه...

خبرگزاری مهر

افطاری بزرگ خانواده شریف با حضور 3000 روزه‌دار به میزبانی بسیج دانشجویی، هیئت الزهرا (س) و حوزه دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمدرضا عارف گفت: همین مردمی که مسئولان را به عرش می برند در صورت رویگردانی می توانند مسئولان را از عرش به فرش بکشانند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

با توجه به برگزاری مراسم شب احیای نوزدهم ماه مبارک رمضان، برخی از دانشگاه‌های پایتخت، در زمان برگزاری کلاس‌های صبح فردا تغییراتی ایجاد کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زینب زمان دختر حسین زمان خواننده معروف پاپ و از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، بازداشت شد.

خبرگزاری مهر

3 دانشگاه صنعتی شریف، خواجه نصیر و تربیت مدرس از تغییر زمان برگزاری کلاس های فردا صبح به دلیل برگزاری مراسم لیالی قدر خبر دادند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رؤسای 14 دانشگاه بزرگ کشور نامه ای مهم به رهبر انقلاب نوشتند.

خبرگزاری مهر

روسای 14 دانشگاه در نامه ای به مقام معظم رهبری اعلام کردند: دانشگاهیان افتخار دارند برای تحقق شعار «مهار تورم، رشد تولید»، با تلاش مشترک و متعهدانه در مسیر تبیین و اقدام گام بردارند.

وب‌گاه 55 آنلاین

اخباری که امروز مورد بررسی قرار می دهیم شامل آغاز رسیدگی به اعتراضات رتبه‌بندی معلمان و رسیدگی فوری به اعتراضات معلمان در رتبه‌بندی و 11 مرحله ثبت نام در نوبت دوم کنکور و دیگر موضوعات مشابه است که در ادامه مرور می کنیم.

خبرگزاری تسنیم

14 تن از روسای دانشگاههای مهم کشور در نامه ای به رهبر انقلاب آمادگی خود را برای تحقق شعار سال اعلام کردند.