سه‌شنبه 1 آبان 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

خبرگزاری تسنیم

رئیس جامعه مبلغین در ادامه سلسله نشست‌های لیالی نیمه دوم ماه مبارک رمضان گفت: راه توفیق، تعلیم، تأدیب و کنترل نفس است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، رؤسای 14 دانشگاه بزرگ کشور در نامه به رهبر معظم انقلاب اسلامی، اطمینان دادند: «این آمادگی وجود دارد که نهاد‌های علمی نیز برای ایجاد مقاومت در مقابل تکانه‌های اقتصادی با توسعه دانش فنی و ارتقا کیفی تولیدات ساخت داخل، مسیر پشتیبانی علمی و تأمین نیروی انسانی متخصص برای بخش‌های مختلف اقتصادی و صنعتی را به عنوان وظیفه ذاتی خود دنبال نمایند.» متن نامه...

خبرگزاری تسنیم

مراسم ویژه شب های قدر در مساجد برخی از دانشگاههای تهران برگزار می شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، معاونت دانشجویی دانشگاه شریف در اطلاعیه ای مهلت ثبت نام وام‌های دانشجویی را اعلام کرد. در این اطلاعیه آمده است: مهلت درخواست وام‌های تحصیلی و شهریه برای نیمسال دوم سال تحصیلی 1402-1401 تا روز جمعه 1402/02/15 می‌باشد، دانشجویان متقاضی می‌توانند از طریق سامانه یکپارچه صندوق رفاه دانشجویان (https:refah.swf.ir) نسبت به درخواست وام اقدام نمایند. دانشجویانی...

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک نماینده مجلس گفت: اگر دولت مخفیانه قیمت بنزین را افزایش دهد، با طرح سه فوریتی آن را لغو می‌کنیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مراسم اعتکاف رمضان 1402، 29 تا 31 فروردین ماه در مسجد دانشگاه شریف برگزار می‌شود. مهلت ثبت نام برای شرکت در اعتکاف رمضان تا 22 فروردین ماه تمدید شد. ثبت‌نام از طریق سایت هیأت الزهراء: account.azzahraa.ir انجام می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دختر حسین زمان خواننده معروف پاپ و از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، بازداشت شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

همزمان با فرارسیدن شب‌های قدر مراسم احیا و عزاداری در اماکن متبرکه و هیئت‌ها برگزار می‌شود.

وب‌گاه گسترش

اخباری که امروز مورد بررسی قرار می دهیم شامل آغاز رسیدگی به اعتراضات رتبه‌بندی معلمان و رسیدگی فوری به اعتراضات معلمان در رتبه‌بندی و 11 مرحله ثبت نام در نوبت دوم کنکور و دیگر موضوعات مشابه است که در ادامه مرور می کنیم.

خبرگزاری تسنیم

ویژه‌برنامه‌های مراسم احیای اولین شب پر فیض قدر در حرم‌های مطهر، هیئت‌ها، مساجد و حسینیه‌های سراسر کشور برگزار می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شهردار تهران در حاشیه افتتاح بهره‌برداری از دژ باغ کن واقع در محله کن در پاسخ به پرسشی مبنی بر چرایی پرداخت حقوق 46 میلیون تومانی به مسئول حراست شورای شهر تهران گفت: این موضوع باید بررسی شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون اول قوه قضائیه با اشاره به اینکه یکی از موضوعاتی که جامعه مبتلا به آن است موضوع حجاب است، گفت: حتما باید به این موضوع توجه داشت که کارهای فرهنگی با زور و اجبار نمی‌شود و حتماً باید فرهنگ‌سازی صورت گیرد.

خبرگزاری تسنیم

مراسم احیا شب های قدر در تاریخ 20 و 22 و 24 فروردین ساعت 21 در سالن مرحوم استاد جباری دانشگاه شریف برگزار خواهد شد.