سه‌شنبه 1 آبان 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

خبرگزاری مهر

گزارش 2023 نظام رتبه‌بندی موضوعی کیواس (QS) منتشر شد و 10 دانشگاه از جمهوری اسلامی ایران در این رتبه بندی در 16 موضوع جایگاه ویژه ای یافته اند. بهترین رتبه مربوط به دانشگاه صنعتی شریف است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بیشترین حملات و بیشترین فحاشی‌ها و هتاکی‌ها و توهین‌ها را سلطنت‌طلب‌ها نثار من کردند و از سوی دیگر حزب‌اللهی‌ها هم بیشترین تهمت‌ها را به من وارد کرده‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

صادق زیباکلام گفت: آقای خاتمی باید قرص و محکم بگوید تا وقتی نظارت استصوابی وجود دارد خلاف دموکراسی است و ما در انتخابات شرکت نمی‌کنیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

اعتماد آنلاین نوشت: صادق زیباکلام از لزوم پدیدار شدن حلقه واسط میان حاکمیت و معترضان می‌گوید و خطاب به رئیس دولت اصلاحات تاکید می کند: آقای خاتمی باید قرص و محکم بگوید تا وقتی نظارت استصوابی وجود دارد خلاف دموکراسی است و ما در انتخابات شرکت نمی‌کنیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت حاکم بر بازار قابل دفاع نیست وحکایت از مشکلات اقتصاد کلان کشور می‌کند که به دلیل سقوط ارزش پول ملی، پس انداز کنندگان تمایل دارند برای جلوگیری از ضایع شدن پس اندازشان، آن را مثلا در مسکن و زمین و ارز و طلا و حتی خودرو که کالایی سرمایه‌ای نیست، قراردهند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رهبری اصلاحات یعنی خاتمی و سایرین یعنی تاج‌زاده و حجاریان محکم بگویند تا روزی که نظارت استصوابی وجود دارد و افراد بی‌دلیل رد صلاحیت می‌شوند، ما در انتخابات شرکت نمی‌کنیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

صادق زیباکلام گفت: دموکراسی باید در جامعه نهادینه شود. اینکه شورای نگهبان مثل آب خوردن صلاحیت انسان‌ها را رد کند اصلا مورد قبول نیست. هیچ‌گاه کار را برای شورای نگهبان دشوار نکرده‌ایم، اما آیا خلاف حکومت فکر کردن و اندیشیدن و عمل کردن باید ممنوع شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

صادق زیباکلام از لزوم پدیدار شدن حلقه واسط میان حاکمیت و معترضان می‌گوید و خطاب به رئیس دولت اصلاحات تاکید می کند: آقای خاتمی باید قرص و محکم بگوید تا وقتی نظارت استصوابی وجود دارد خلاف دموکراسی است و ما در انتخابات شرکت نمی‌کنیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرارو نوشت: اکانت توییتری منتسب به بسیج دانشجویی دانشگاه شریف نوشت: سوءمدیریت در حوزه انرژی با وجود تملک رتبه دوم ذخایر انرژی جهان، باعث شده امروز در تمام حامل های انرژی گرفتار ناترازی شویم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی وزارت علوم گفت: براساس دستورالعمل وزارت علوم تمام کلاس‌های دانشگاه از 14 فروردین به صورت حضوری برگزار می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هادی خانیکی گفت: تمرکز و انحصار قدرت حتما می‌تواند از باندهای ناشناخته وحتی باندهای مافیایی سر دربیاورد. وقتی منابع ثروت، قدرت و منزلت به انحصار دربیاید موجب ویژه‌خواری و رانت خواهدشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هادی خانیکی گفت: جامعه ایرانی قابل پیش بینی نیست اما در وضعیتی که بحرانی و پیچیده است هر اتفاق ساده یا رویداد سریعی می‌تواند به پردامنگی اعتراضات، گسست‌ها و شکاف‌ها کمک کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اکانت توییتری منتسب به بسیج دانشجویی دانشگاه شریف نوشت: در صورت ادامه وضع موجود شاهد واردات بیشتر بنزین و گازوئیل در کشور خواهیم بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

هادی خانیکی گفت: در جامعه ما استعداد و ظرفیت‌های بالایی برای ایجاد همبستگی‌های جدید هست. همبستگی‌هایی که حتما متفاوت هستند با همبستگی‌ها و نظم‌های قدیم ولی متفاوت بودن و مخالف و منتقدبودنشان به معنی این نیست که جامعه حتما فرومی‌پاشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب در واکنش به سخنان مشاور رئیسی درباره استقلال مالی زنان گفت: ای کاش تاریخ اسلام را می‌خواندی تا بدانی محمد (ص) کارگزار مالی خدیجه (س) بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

بر اساس پروژه گذار قرار بود تمامی رده‌های مختلف از نیروهای مؤثر روشن‌فکری، سلبریتی‌های هنری، چهره‌های ورزشی (هولیگانیسم) و عناصر سیاسی با یکدیگر ائتلاف کنند.