سه‌شنبه 1 آبان 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

وب‌گاه مشرق نیوز

شهردار تهران با بیان اینکه ارزان‌سازی و برداشتن بار از دوش مردم رویکرد دوره اخیر مدیریت شهری است، گفت: امسال دوبرابر سال گذشته ایستگاه مترو در پایتخت افتتاح خواهد شد.

خبرگزاری مهر

شهردار تهران با بیان اینکه امسال دو برابر سال گذشته ایستگاه مترو در پایتخت افتتاح خواهد شد، گفت: 507 هزار میلیارد تومان به قیمت ماه گذشته برای توسعه حمل و نقل عمومی نیاز داریم.

وب‌گاه گسترش

جزیره زیبای کیش به دلیل برخورداری از مزایای ویژه و منحصربه فرد منطقه آزاد، از جاذبه های گردشگری بی‌شماری برخوردار است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مشرق نیوز نوشت: عباس عبدی می‌گوید مخاطبان من که نخبگان دهه هفتاد به قبل هستند و هیچ اصراری به جذب مخاطبان جوان ندارم!

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حضور داماد علیرضا زاکانی در شهرداری تهران همچنان مورد انتقاد جدی اعضای شورای شهر قرار دارد و تذکرها هم تا به امروز در این زمینه تاثیری نداشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

آبان سال 1400 بود که علیرضا زاکانی، شهردار تهران در حکمی حسین حیدری را به عنوان مشاور و دستیار ویژه شهردار در حوزه هوشمندسازی، فناوری‌های نوین و نوآوری شهری منصوب کرد. انتصابی که اعتراض های زیادی را در پی داشت.

وب‌گاه مشرق نیوز

دانشگاه استنفورد میزبان نشستی است که با شعارهای دموکراتیک، سودای براندازی یک دولت رسمی را در سر می‌پروراند؛ نشستی که از قشر آکادمیک تا تجزیه طلب را در خود جای داده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه‌های تهران هر ساله با فرارسیدن تعطیلات ایام نوروز خوابگاه‌ها را برای سم پاشی و تعمیرات جزئی تعطیل می‌کنند که امسال نیز خوابگاه‌ها از اواخر اسفند ماه سال 1401 تعطیل شد و حالا با رسیدن به روز‌های پایانی تعطیلات نوروز دانشجویان می‌توانند دوباره به خوابگاه‌ها بازگردند. زمان بازگشائی خوابگاه‌های دانشگاه امیرکبیر بر اساس اعلام دانشگاه امیرکبیر...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

هادی خانیکی می گوید: اگر حکومت حداقل‌هایی را برای آزادی و کار رسانه‌ای و دموکراسی بگذارد، دموکراسی و کار ارتباطی و امثال آن، خود حکومت رشد می‌کند. با این حال، اگر قدرت رسمی دامنه و نگاه امنیتی خودش را وسعت دهد، به همان نسبت دموکراسی و کار روزنامه‌نگاری و کار مدنی سخت می‌شود و به گفته عرفا، سیاست به وقت گریز پیش می‌آید که برای اینکه از این نوع سیاست آلوده به قدرت و منفعت نجات پیدا کنیم،...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دانشگاهیان دانشگاه شریف به رسم هر ساله، امسال نیز با برنامه های متنوع به استقبال ماه مبارک رمضان می روند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حامد شاکرنژاد، احمد ابوالقاسمی، حجت الاسلام و المسلمین قاسمیان، رضوان درویش و حسنین حلو کارشناسان ایرانی و بین المللی برنامه «محفل» هستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ابوالحسن فیروزآبادی، دبیر سابق شورای عالی فضای مجازی به تلگرام پیوست.

خبرگزاری مهر

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی حکمرانی نخبگان در عرصه فرهنگ و علم و فناوری را ضروری دانست و خواستار تقویت روابط میان شورا، دانشگاه ها و بنیاد ملی نخبگان شد.

وب‌گاه فرارو

شهردار سابق تهران گفت: «اتاق شهردار دو پنجره دارد که یک پنجره به سمت شمال و یک پنجره به سمت جنوب است و اگر از پنجره شمال به سمت چپ نگاه کنید ساختمان پاستور معلوم است، معتقدم شهرداران تهران خیلی نباید به سمت پاستور نگاه کنند.»