سه‌شنبه 1 آبان 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هفته‌ای که گذشت، خبر‌هایی از جنس صنفی، فرهنگی و دانشجویی در سطح دانشگاه‌ها منتشر شد. برخی از این اخبار دانشجویان زیادی را دربر گرفت و برای آن‌ها حائز اهمیت بود. گزیده‌ای از مهم‌ترین اخبار صنفی و فرهنگی دانشگاه‌ها در هفته گذشته را مرور می‌کنیم. واکنش رئیس دانشگاه شریف به عملکرد برخی از اساتید در اتفاقات اخیر رئیس دانشگاه شریف در خصوص عملکرد...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تفاهمنامه همکاری بین گروه مالی بانک مسکن و دانشگاه صنعتی شریف با حمایت بانک مسکن به امضا رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در راستای طرح نهضت ملی مسکن نخبگان، اخیرا نشست‌هایی بین نمایندگان مجلس و مسئولان بانکی درباره بررسی چگونگی تامین مسکن برای نخبگان و خوابگاه دانشجویان متاهل برگزار شده و در همین راستا امروز تفاهم‌نامه ساخت 560 واحد مسکونی برای اعضای هیات علمی یکی از دانشگاه‌ها به امضا رسید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون وزیر صمت و رئیس دانشگاه شریف بر اجرایی شدن هرچه سریع‌تر تفاهم و قرارداد منعقده در راستای احداث و بهره‌برداری از شهرک فناوری تهران در اراضی تحت مالکیت شرکت شهرک‌های صنعتی تهران تأکید کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در حوادث اخیر به چهره حقیقت خاکپاشی صورت گرفت و رسانه‌ها آن را بزرگ کردند.

خبرگزاری مهر

براساس تفاهم دانشگاه شریف با یک بانک، مشارکت جهت تأمین مالی برای ساخت560 واحد مسکونی ویژه اعضای هیئت علمی دانشگاه صورت می گیرد.

خبرگزاری تسنیم

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در این مدت خاکپاشی به صورت انقلاب کم نبوده و فضای مجازی و رسانه‌ها وضعیت را طوری منعکس می‌کنند که انگار فضا در ایران ایستاست.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، عصر روز سه‌شنبه 27 دی‌ماه 1401، آیین امضای تفاهم‌نامه همکاری میان دانشگاه صنعتی شریف و گروه مالی بانک مسکن با حضور رسول جلیلی رئیس دانشگاه صنعتی شریف، علی عسگری سرپرست بانک مسکن، سعید شیرزادی مدیرعامل گروه مالی بانک مسکن و مصطفی زمانیان مشاور وزیر علوم، تحقیقات وفناوری و دبیر ستاد خیرین آموزش عالی و جمعی از مدیران و مسئولین این دو مجموعه برگزار...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دانشگاه صنعتی شریف و بانک مسکن به منظور تامین مالی خوابگاه دانشجویی متاهلی و مشارکت جهت تامین مالی برای ساخت 560 واحد مسکونی ویژه اعضای هیات علمی این دانشگاه تفاهم نامه امضا کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

لاریجانی با اشاره به حوادث اخیر گفت: در این مدت خاکپاشی به صورت انقلاب کم نبوده و فضای مجازی و رسانه‌ها وضعیت را طوری منعکس می‌کنند که انگار فضا در ایران ایستاست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در حوادث اخیر به چهره حقیقت، خاکپاشی صورت گرفت و رسانه‌ها آن را بزرگ کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در حوادث اخیر به صورت حقیقی خاکپاشی صورت گرفت و رسانه‌ها آن را بزرگ کردند.

وب‌گاه عصر ایران

شما می‌گویید فرهنگ کو؟ من دغدغه شما را می‌پسندم. ما در زمینه فرهنگی علمایی مثل شهید مطهری و علامه طباطبایی داریم. که باید آن‌ها را دنبال کنیم. ما خودمان باید عناصر فرهنگی باشیم و دغدغه داشته باشیم اما آیا به این اساتید رجوع کرده‌ایم؟ آیا در موضوع فرهنگ پرسش داشته‌ایم و دنبال پاسخ رفته‌ایم؟

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس پیشین مجلس گفت: نواقصی هم داریم ولی این خاکپاشی جدی است که در حوادث اخیر هم وجود داشت و آن را بزرگ کردند. بودریار (فیلسوف) می‌گوید در دنیای امروز حقیقت جابجا شده و منطبق با واقعیت بیرونی نیست بلکه آن چیزی است که رسانه‌ها روایت می‌کنند.