سه‌شنبه 1 آبان 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

وب‌گاه عصر ایران

در ایستگاه‌های سوهانک (منطقه 1)، میدان فتح (منطقه9)، اتوبان محلاتی (منطقه 14) و شهرداری منطقه 16 ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون که آلاینده شاخص این روزهاست، به عنوان آلاینده شاخص هوای پایتخت ثبت نشده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

هر متر خانه در صادقیه تهران از متری 77 الی 100 میلیون است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: هر متر خانه در طرشت تهران از متری 32 الی 100 میلیون است.

خبرگزاری مهر

هر متر خانه در طرشت تهران از متری 32 الی 100 میلیون است.

خبرگزاری مهر

اجاره یک واحد مسکونی 97 الی 110 متری در محله طرشت تهران حدود 3 الی 14 میلیون تومان در ماه است.

وب‌گاه فرارو

با وجود تمام سخت‌گیری‌ها و هشدار‌ها به متقلبان مبنی بر محروم‌شدن از تحصیل باز هم دیروز در‌حالی‌که هنوز دو ساعت از برگزاری کنکور تجربی نگذشته بود، سؤالات شیمی و فیزیک روی چند کانال تلگرامی قرار گرفت.

وب‌گاه مشرق نیوز

یکی از ویژگی‌های اغتشاشات اخیر، استفاده گسترده اغتشاشگران از فحاشی در فضای میدانی و مجازی علیه مسئولان نظام و حامیان انقلاب اسلامی بود که هم به صورت کلامی و هم به صورت نمادین انجام می‌شد.

وب‌گاه فرارو

در دومین و آخرین روز برگزاری نوبت اول کنکور 1402، رقابت داوطلبان گروه‌های آزمایشی "ریاضی‌فنی" و "علوم‌انسانی"از لحظاتی پیش آغاز شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: ادعاهایی که در برخی کانال‌ها و شبکه‌های اجتماعی در باره تقلب در نوبت اول آزمون سراسری 1402 مطرح می‌شود، صحت ندارد و قابل اعتنا نیست.

وب‌گاه خبر آنلاین

آرمان ملی نوشت: چند روزی است که در محافل خبری، اخبار و تحلیل‌هایی درباره احتمال بازگشت یک فرد به عرصه قدرت شنیده می‌شود. علی لاریجانی چهره سیاسی میانه‌رو و منسوب به جریان اعتدالی همان فردی که رسانه‌ها اخبار مختلفی از او را چنان منتشر می‌کنند که گویا این چهره سیاسی درصدد بازگشت به قدرت است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان سنجش در حاشیه برگزاری کنکور سراسری با اشاره به قطع چندساعته اینترنت گفته است: در این دوره و دوره قبل کنکور، علاوه بر تلاش‌ها برای لو رفتن سوالات، کار از تقلب هم گذشته و تلاش داشتند تا به اصل ساختار و سازوکار برگزاری کنکور آسیب وارد کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یکی از مهم‌ترین سرشبکه‌های تقلب در کنکور دستگیر شد.

وب‌گاه عصر ایران

سیگنال‌یابی ما برای چند ثانیه کفاف نمی‌دهد و سیگنال‌هایی که چند دقیقه‌ای هستند و دوام دارند را می‌توانند شناسایی کنند اما سیگنال‌هایی که برای ارسال عکس به کار گرفته می‌شود، چون تمام اتوماتیک و در حد فشردن یک دکمه است‌، در همان لحظه انجام شده و قابل جلوگیری نیست.