سه‌شنبه 1 آبان 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

وب‌گاه عصر ایران

در ایستگاه‌های سوهانک (منطقه 1)، میدان فتح (منطقه9)، اتوبان محلاتی (منطقه 14) و شهرداری منطقه 16 ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون که آلاینده شاخص این روزهاست، به عنوان آلاینده شاخص هوای پایتخت ثبت نشده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، کیفیت هوای تهران هم اکنون با میانگین 157 در شرایط ناسالم برای همه است. 29 ایستگاه در شرایط آلوده قرار دارند که از این تعداد 22 ایستگاه در وضعیت قرمزرنگ است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پژوهشگران شرکت اتم کهکشان شریف عضو پارک علم و فناوری دانشگاه موفق به طراحی و ساخت پدفیلتر تصفیه هوا شدند. این محصول دانش بنیان با نام تجاری کوال کاربرد گستره‌ای در صنایع، مناطق شهری و حتی محیط‌های داخلی مانند ادارات و منازل جهت حذف انواع آلاینده گازی، ترکیبات آلی فرار، بو‌های نامطبوع، ویروس‌ها و میکروارگانیسم‌ها دارد. این فیلتر قابلیت جذب آلاینده‌های...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - جمعی از پژوهشگران دانشگاه صنعتی شریف موفق به طراحی و ساخت پدفیلتر تصفیه هوا شدند که بدون نیاز به دستگاه تصفیه هوا در محیط‌های داخلی مانند ادارات و منازل نیز قابل استفاده است و بیش از 90 درصد به حذف آلاینده‌ها و تصفیه هوا کمک می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه جوان روزنامه حامی ابراهیم رئیسی گزارشی درباره حمله حامیان رضا پهلوی به خاله نیکا شاکرمی پرداخته است.

وب‌گاه فرارو

کیفیت هوای در ایستگاه‌های اقدسیه (منطقه 17)، دانشگاه شهید بهشتی (منطقه 1)، شهرداری منطقه 2، پونک، شهرداری منطقه 4، ستاد بحران (منطقه 7) و مسعودیه (منطقه 15) در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عضو شورای عالی فضای مجازی، برکناری فیروزآبادی از دبیری شورای عالی فضای مجازی را گمانه زنی دانست.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، کیفیت هوای تهران هم اکنون با میانگین 151 در شرایط ناسالم برای همه است. 25 ایستگاه در شرایط آلوده قرار دارند که از این تعداد 18 ایستگاه در وضعیت قرمزرنگ است.

وب‌گاه منیبان

شرق یادداشتی از هاشم اورعی استاد دانشگاه شریف منتشر کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هاشم اورعی استاد دانشگاه شریف در مورد قیمت بنزین نوشت: چنانچه کسری واقعی بودجه سال آینده را 500 هزار میلیارد تومان در نظر بگیریم، روش معمول برای تأمین آن افزایش نقدینگی به همین میزان و در نتیجه ادامه تورم بالا خواهد بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هاشم اورعی استاد دانشگاه شریف در یادداشتی در روزنامه شرق نوشت: چنانچه کسری واقعی بودجه سال آینده را 500 هزار میلیارد تومان در نظر بگیریم، روش معمول برای تأمین آن افزایش نقدینگی به همین میزان و در نتیجه ادامه تورم بالا خواهد بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شرق یادداشتی از هاشم اورعی استاد دانشگاه شریف منتشر کرده است.