سه‌شنبه 1 آبان 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رشیدی کوچی از مسئولان خواست فیلتر این پلتفرم را حداقل برای دانشجویان و کسب‌وکارها بردارند.

خبرگزاری تسنیم

در جهان دروغی که برساخته شده، «بختیاری قرآن و نماز نمی‌خواند»، اما تنها چند روز بعد، عکس جاده‌ی بی‌انتهای تشییع کنندگان تابوت شهید گمنام 17 ساله در روستای پرندجان یکی از شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری، همه را مبهوت و شگفت‌زده می‌کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سند پیشگیری و مقابله با قمار در فضای مجازی تصویب شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

کیفیت هوای تهران هم اکنون با میانگین 128 در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس است. 25 ایستگاه در شرایط آلوده قرار دارند که از این تعداد 18 ایستگاه در وضعیت قرمزرنگ است.

خبرگزاری دانشجو

جلیلی، رئیس دانشگاه شریف در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص وضعیت خوابگاه‌های متاهلی این دانشگاه گفت: در حال حاضر دانشگاه شریف در حوزه خوابگاه متاهلی شرایط سختی را دارد. وی افزود: تعداد تقاضا برای اسکان در خوابگاه متاهلی زیاد است و دانشگاه هم علاقه دارد به افزایش خوابگاه متاهلی، اما متاسفانه خوابگاه نداریم که دانشجویان را اسکان دهیم. رئیس دانشگاه شریف اضافه کرد:...

خبرگزاری مهر

با فریاد بلندی که جوادپور کشید و شیرازی را به گردش به راست فراخوند، او اقدام به این‌کار کرد و ناگهان عبور یک‌هواپیمای شکاری را از دوسه‌متری بال‌های F5 خود احساس کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور دانشجویان ایرانی خارج از کشور، نهمین هم‌اندیشی سالانه اساتید و دانشجویان ایرانی خارج از کشور، با عنوان «برای ایران؛ بررسی و ایجاد زمینه‌های تعامل و گفتگوی تحصیلکرده‌های ایرانی خارج از کشور» در 28 دی ماه و در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد. در این نشست که به همت نهاد نمایندگی رهبری در امور دانشجویان...

خبرگزاری مهر

نهمین هم‌اندیشی سالانه اساتید و دانشجویان ایرانی خارج از کشور در دانشگاه شریف برگزار شد.

وب‌گاه 55 آنلاین

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، کیفیت هوای تهران هم اکنون با میانگین 151 در شرایط ناسالم برای همه است و 23 ایستگاه در وضعیت قرمز قرار دارند.

وب‌گاه مشرق نیوز

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، کیفیت هوای تهران هم اکنون با میانگین 151 در شرایط ناسالم برای همه است و 23 ایستگاه در وضعیت قرمز قرار دارند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شهردار تهران اعلام کرده است که در جریان لیست ساختمان های ناایمن شهر است اما این لیست را شهرداری منتشر نخواهد کرد.