سه‌شنبه 1 آبان 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

وب‌گاه عرشه آنلاین

حضور فعال و رسمی خانم علم‌الهدی (رییسی)، به عنوان همسر رییس جمهوری اتفاق تازه‌ای است چرا که هیچ یک از همسران 7 رییس‌جمهوری قبلی چنین مطرح نشده بودند. در جمهوری اسلامی ایران، عنوانی، چون «بانوی اول» تعریف نشده و اگرچه مطابق اصل 113 قانون اساسی «رییس جمهوری عالی‌ترین مقام رسمی پس از مقام رهبری» توصیف شده، اما جمهوری اسلامی بانوی اول ندارد. این تلقی که نبودِ جایگاه بانوی اول به این خاطر...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سردار نقدی افزود: بازدارندگی آن‌ها در بمب اتم است، اما ما موشک بالستیکی درست کردیم که در عرض هشت ثانیه در موضع اصابت از هر پدافندی عبور می‌کند و این موشک هم نقطه‌زن و از اختراعات جمهوری اسلامی است، در دنیا هیچکدام از موشک‌های بالستیک نقطه‌زن نبودند به جز یک موشک اسکندر روسیه که 300 کیلومتر هم بیشتر برد نداشت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یک برنامه تلویزیونی، به لزوم ارتقای آگاهی جوانان در خصوص فعالیت‌های گروه‌هک‌های تجزیه‌طلب تأکید کرد و گفت: دموکرات و کومله همان گروه‌هایی هستند که بعد از انقلاب بلافاصله آمدند و شروع کردند به درگیری مسلحانه و حمله به پادگان‌ها و در شرایطی که هنوز نیرو‌های انقلابی مستقر نشده بودند،...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سردار نقدی گفت: اقتصاد، سیاست، فرهنگ یا سازندگی، سپاه هر جا نیاز به کمک باشد وارد عمل می‌شود.

خبرگزاری مهر

معاون هماهنگ‌کننده سپاه با اشاره به اینکه ظرفیت‌های انقلاب اسلامی خیلی فراتر از حد مرزهای خودش است، گفت: ما با سلاح‌هایی که ساختیم قدرت بازدارندگی ایجاد کردیم، این سلاح‌ها حافظ صلح ماست.

خبرگزاری مهر

رئیس دانشگاه شریف از اجرای طرح «پیوند» در این دانشگاه خبر داد و گفت: طرح پیوند نتیجه چندساله تلاش گروهی از پیشکسوتان دانشگاه شریف برای یافتن چگونگی اتصال پایان‌نامه‌ها به نیازهای صنعتی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: سردار عباسقلی‌زاده گفت: اگر جوانان‌مان یک هفته به جای فضای مجازی و رسانه‌های بیگانه، به رسانه‌های داخلی گوش فرا دهند، بدون‌شک تحت تاثیر قرار می‌گیرند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نامزدهای گروه «علوم کاربردی» چهلمین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران از سوی دبیر خانه این رویداد فرهنگی معرفی شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بیست وهشتمین کنفرانس بین‌المللی کامپیوتر به همت انجمن کامپیوتر ایران روز چهارشنبه با هدف تبادل یافته‌ها و دستاوردهای علمی جدید در حوزه‌های مختلف علوم کامپیوتری در دانشگاه صنعتی شریف آغاز به کار کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، دبیر خانه چهلمین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران، نامزد‌های گروه «علوم کاربردی» این جایزه را اعلام کرد. در گروه «علوم کاربردی» 51 کتاب در موضوعات «علوم پزشکی»، «دامپزشکی»، «مهندسی برق»، «مهندسی مواد و معدن»، «مهندسی عمران»، «مهندسی صنایع»، «مهندسی شیمی» و «مهندسی کشاورزی و دامپروری» به عنوان نامزد شناخته شدند. در موضوع «علوم پزشکی» کتاب‌های...

خبرگزاری مهر

دبیر خانه چهلمین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران، نامزدهای گروه «علوم کاربردی» این جایزه را اعلام کرد.