چهارشنبه 2 آبان 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

وب‌گاه عرشه آنلاین

تیم ملی مراکش با شکست پرتغال به صعودی تاریخی دست پیدا کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مسئول روابط عمومی اورژانس چهارمحال و بختیاری از مسمومیت 13 دانش‌آموز با گاز مونوکسیدکربن در وردنجان از توابع شهرستان بن خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک متخصص بیماری‌های عفونی گفت: دوباره ماسک‌هایتان را به صورت برگردانید. به افرادی که بیشتر در معرض خطر هستند مانند کودکان و سالمندان بیشتر توجه کنید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محسنی‌اژه‌ای، رئیس قوه‌قضائیه در پی قتل شهادت عبدالواحد ریگی پیامی صادر کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حمیدرضا حاجی‌بابایی، رییس کمیسیون برنامه و بودجه گفت: تورم 40 درصدی ربطی به مجلس ندارد، مجلس بودجه‌ی دولت را بالا نبرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس جمهور ترکیه امروز (شنبه) اعلام کرد که برای آخرین بار نامزد انتخابات ریاست جمهوری می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آتش سوزی یکی از آزمایشگاه های دانشکده شیمی دانشگاه صنعتی اصفهان شامگاه شنبه مهار شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

چند نفر به صورت ناشناس به مسجد ولایت یزد حمله کرده و مسجد را به آتش کشیدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حسینی، معاون پارلمانی رئیس جمهور می‌گوید برخی از بازداشت‌شدگان «اغتشاشات» حتی اسم رئیس جمهور کشور را هم نمی‌دانستند. وی افزود: برخی افراد حاضر در اعتراضات اطلاع درستی از مسائل نداشته و تحت تاثیر تبلیغات فضای مجازی بودند. معاون اول رئیس جمهور که به یکی از خوابگاه‌های دانشجویی رفته بود، او را نمی‌شناختند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اشرفی اصفهانی گفت: جلسه شورایعالی امنیت ملی بسیار خوب بود و این جلسات ادامه خواهد داشت و گزارش‌های جلسه به مقام معظم رهبری منتقل خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: اقدامات نکرده ما تا به امروز منجر به آن چیزی شد که در این 3 ماه اخیر آثارش را دیدیم. علم و فناوری شتابان در حال تغییرات است و سبک زندگی برگرفته از یک نگاه تمرکزی است. تمدن غرب هم مجموعه مراحلی را داشته که هر 50 سال یکبار بروز کرده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف در نامه‌ای به آتش‌سوزی دفتر این نهاد واکنش نشان داد. متن این نامه به شرح ذیل است: جناب آقای مهندس شریفی ریاست حر‌است دانشگاه صنعتی شریف فاجعه هولناکی که دیشب رخ داد لکه ننگ دیگری بر دامان دانشگاه شریف نشاند، بدیهی است که مسئولیت اصلی این حادثه ناگوار متوجه حراست دانشگاه و شخص شماست. کمترین گام برای جبران اتفاق مذکور...

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس شورای فرهنگی، اجتماعی زنان و خانواده با بیان اینکه مردم انقلابی ایران اسلامی همواره بر اجرای دقیق و محکم قوانین مربوط به حجاب و عفاف تأکید دارند، گفت: قوانین عفاف و حجاب که در مجلس شورای اسلامی یا شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب شده است، به زودی و با قوت در کشور اجرا خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون ستاد مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: مدارس پیش دبستانی و مقطع ابتدایی پنج شهرستان زابل، زهک، هامون، هیرمند و نیمروز استان بر اثر برودت هوا فردا (یکشنبه) تعطیل شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

لحظاتی از گریه کردن کریستیانو رونالدو به دلیل حذف تیمش از جام جهانی را در این ویدیو می بینید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر امور خارجه به بیانیه مشترک چین و شورای همکاری خلیج‌فارس درباره جزایر ایرانی واکنش نشان داد.