چهارشنبه 2 آبان 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

خبرگزاری تسنیم

سه نفر از دانشجویان بازداشتی دانشگاه‌های صنعتی شریف و خواجه نصیرالدین طوسی با پیگیری مسوولان این دانشگاه‌ها آزاد شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: سه نفر از دانشجویان بازداشتی دانشگاه‌های صنعتی شریف و خواجه نصیرالدین طوسی با پیگیری مسوولان این دانشگاه‌ها آزاد شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سه نفر از دانشجویان بازداشتی دانشگاه‌های صنعتی شریف و خواجه نصیرالدین طوسی با پیگیری مسوولان این دانشگاه‌ها آزاد شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: براساس اطلاعیه دانشگاه صنعتی شریف یک دانشجوی دختر این دانشگاه ورودی سال 96 رشته مهندسی مواد که روز پنجشنبه 19 آبان در اغتشاشات بازداشت شده بود، بدون قید وثیقه و با اخذ تعهد آزاد شد. همچنین براساس اعلام دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی امروز (دوشنبه) 2 دانشجوی بازداشتی این دانشگاه آزاد شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سه نفر از دانشجویان بازداشتی دانشگاه‌های صنعتی شریف و خواجه نصیرالدین طوسی امروز آزاد شدند.

وب‌گاه فرارو

براساس اطلاعیه دانشگاه صنعتی شریف یک دانشجوی دختر این دانشگاه ورودی سال 96 رشته مهندسی مواد که روز پنجشنبه 19 آبان در اغتشاشات بازداشت شده بود، بدون قید وثیقه و با اخذ تعهد آزاد شد. همچنین براساس اعلام دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی امروز (دوشنبه) 2 دانشجوی بازداشتی این دانشگاه آزاد شدند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی در نامه‌ای به وزیر علوم نوشتند: وجه داشته باشید که ریاست دانشگاه شریف همان‌قدر و چه بسا بیشتر از عاملان تبهکار وضعیت کنونی دانشگاه شریف مقصر است، ناکارآمدی هیئت رئیسه و مشخصا شخص رئیس دانشگاه شریف در بروز این اتفاقات بیش از هر زمان دیگر محرض شده است. متن کامل این بیانیه به شرح زیر است: جناب آقای دکتر زلفی‌گل،...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ملاطاهری مدیر آموزش ایمیدرو در سی و یکمین جشنواره پژوهش و فن آوری دانشگاه تهران گفت: از سال 97، بالغ بر 80 کار پژوهشی را با ارزش 45 میلیارد تومان با همکاری دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی در ایمیدرو منعقد کردیم. وی با بیان اینکه خروجی پروژه‌های پژوهشی در ایمیدرو رنگ و بوی اجرا به خود گرفته و این دستاورد بزرگی برای ماست، افزود: مسئله‌ای که همواره...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو هیات علمی دانشگاه شریف با تاکید بر لزوم استفاده از توان مردم برای حل مشکلات کشور گفت: در دوره‌های مختلف زمینه‌های فرهنگی لازم را برای توجه به علم و پژوهش ایجاد نکردیم. تعداد اندکی از اعضای دولت‌ها و مسوولان به اهمیت این موضوع توجه کرده و نقش واسط حاکمیت با آموزش عالی را ایفا می‌کردند.

خبرگزاری مهر

در پی به آتش کشیده شدن دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف، بسیج کارکنان این دانشگاه با صدور بیانیه‌ای این اقدام را سواستفاده سیاسی دانسته و آن را محکوم کرد.

خبرگزاری تسنیم

جمعی از گروههای دانشجویی و اساتید دانشگاه نسبت به آتش سوزی دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه شریف واکنش نشان دادند.

خبرگزاری مهر

گروهی ناشناس دفتر بسیج دانشگاه شریف را شبانه به آتش کشیدند، کسانی که این روزها خشونت را زیر نقاب اعتراضات پنهان کرده و رفتارهای مبتذل را در زرورقی از تحرکات سیاسی و اجتماعی می‌پیچند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مسعود پزشکیان گفت: در سخنرانی گفته‌ام برخی از ارگان‌ها بیمارستان خصوصی دارند و در مورد مجلس گفته‌ام که مجلس قرارداد بیمه تکمیلی با بیمارستان خصوصی دارد.

وب‌گاه فرارو

احمد بخارایی گفت: سیر صعودی و غیرقابل انتظار انواع آسیب‌های اجتماعی؛ چیزی شبیه به وضعیت بحران در بحران، وقتی بحران‌ها دست به دست هم بدهند ما با ابر بحران مواجه هستیم که از این مرحله وارد سرازیری فروپاشی اجتماعی می‌شویم؛ یعنی فروپاشی اتفاق افتاده و دائم دارد بیشتر می‌شود. وقتی شما شاهد دفع اجتماعی هستید، یعنی به‌تعبیری جدا از مهاجرت کردن با افرادی روبه‌رو می‌شوید که فقط قصد رفتن دارند،...