چهارشنبه 2 آبان 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

وب‌گاه عرشه آنلاین

حمیدرضا عظیمیان مدیرعامل سابق فولاد مبارکه بازداشت شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تیم ملی فوتبال مراکش که با پیروزی برابر اسپانیا به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی قطر راه پیدا کرده بود در ادامه شگفتی سازی خود موفق شد پرتغال را شکست دهد و به نیمه نهایی صعود کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بخشودگی صد درصد جرایم مربوط به وسایل نقلیه موتوری زمینی فاقد بیمه‌نامه شخص ثالث به مدت هجده روز اجرایی می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روزنامه اطلاعات با اشاره به اظهارنظرها در مورد طرح جدید برای حجاب نوشت: هر اقدام نسنجیده و تکرار اشتباهات پر هزینه گذشته مخاطره‌آمیز و بحران‌زاست. روزنامه اطلاعات با اشاره به اظهارت ضدونقیض مسئولان درباره تعطیلی گشت ارشاد و همچنین زمزمه‌هایی مبنی بر اجرای طرحی جدید هشدار داده از تکرار اشتباهات پرهزینه و مخاطره‌آمیز پرهیز شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پیش فروش بلیت قطارهای مسافری برای بازه زمانی یکم تا 30 دی، از روز یکشنبه (20 آذرماه) از ساعت هشت صبح آغاز می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

این بیانیه بلافاصله پس از بیانیه دیگری صادر شد که در آن رهبران عربستان و چین از ایران خواسته بودند که از «مداخله در امور داخلی کشورها» خودداری کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون مالی و سرمایه انسانی موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان از اجرایی شدن طرح بیمه‌ای با همکاری شرکت بیمه معلم به منظور پرداخت مستمری به فرهنگیان بازنشسته عضو موسسه از محل سهم‌الشرکه آنها خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت که این کمیسیون فردا در جلسه‌ای بیانیه اخیر چین و عربستان را مورد بررسی قرار می‌دهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پریا فرامرزی یکی از افرادی است که در جریان اعتراضات اخیر در شیراز بازداشت شده بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مصرف اینترنت که هدف فیلترینگ بوده بیشتر هم شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عکاسان تصویری از رونالدو ثبت کردند که چهره ای بسیار مغموم دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مسئول روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: مدارس شهر اراک روز یکشنبه بیستم آذرماه به صورت غیر حضوری و در بستر شاد برگزار می شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خبرنگاران باز هم برای ثبت تصویری از رونالدو در نیمکت ذخیره ها هجوم آوردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

باشگاه خبرنگاران نوشت: آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: معقول‌ترین راه، اصلاح اشکالات و خرابی‌ها است. آینده امیدوار کننده است. شما در یکی از بهترین دانشگاه‌های دنیا درس می‌خوانید. مطالبات شما که در یکی از بهترین دانشگاه‌های جهان تحصیل می‌کنید باید بالاتر از سلف سرویس مختلط باشد. این نظام ظرفیت اصلاح خود را دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رستم قاسمی، وزیر سابق راه و شهرسازی، روز پنجشنه بر اثر ابتلا به سرطان درگذشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

صبح ما نوشت: کامبیز نوروزی تاکید کرد: غفلت نباید کرد که اگر جامعه حکمی را عادلانه نداند نه تنها مرعوب و متنبه نمی شود، بلکه چه بسا بساط خشم و کین توسعه یابد و پیچیده تر گردد و بازدارندگی مجازات بطور کلی از بین برود. حکم محسن شکاری اجرا شد و کار او از کار گذشت، اما در مورد سایر کسانی که در ماجراهای اخیر دستگیر شده و متهم یا محکوم به محاربه شده اند این نکات ساده فراموش نشود.