چهارشنبه 2 آبان 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

خبرگزاری فارس

وب‌گاه عرشه آنلاین

چندی است در فضای مجازی، اخبار ضدونقیضی در خصوص برخورد فیزیکی استاد دانشگاه بین‌المللی امام با یکی از دانشجویان که بدون اجازه و بدون حجاب اجباری در کلاس درس معارف پسران حضور یافته بود، منتشر شده بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

حامیان اغتشاش در محیط دانشگاه تاکتیک عجیبی را برای القای اکثریت‌بودگی خود در بین دانشجویان به کار گرفته‌اند!

وب‌گاه عرشه آنلاین

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی در نامه‌ای به وزیر علوم نوشتند: توجه داشته باشید که ری. است دانشگاه شریف همان‌قدر و چه بسا بیشتر از عاملان تبهکار وضعیت کنونی دانشگاه شریف مقصر است

وب‌گاه اقتصاد نیوز

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی در نامه ای مدعی شد: تعدادی از اساتید به جای آرام کردن فضا و صیانت از منزلت علمی دانشگاه، تحریم کلاس‌ها را تأیید و در قامت استاد از برگزاری کلاس‌ها جلوگیری کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کمیسیون امنیت ملی مجلس یازدهم در حال بررسی طرحی برای تشکیل سازمان حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

کریمی بیرانوند، معاون اشتغال وزیر کار، با تشریح جزئیات پرداخت وام مشاغل خانگی از افزایش سقف تسهیلات طرح‌های اشتغال خانگی با سود 4درصد خبر داد. محمود کریمی بیرانوند با اشاره به روند پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی، اظهار کرد: تسهیلات مربوط به طرح‌های مشاغل خانگی ابلاغ شده و در حال پرداخت است.

وب‌گاه خبر آنلاین

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی در نامه ای که تسنیم منتر کرد، مدعی شد: تعدادی از اساتید هم به جای آرام کردن فضا و صیانت از منزلت علمی دانشگاه، از فضای موجود سو استفاده کرده و حرکت حداقلی اعتصاب و تحریم کلاس‌ها را تأیید و در قامت استاد از برگزاری کلاس‌ها جلوگیری کردند. فی الحال این جریان حداقلی مدیریت فضای آشوب‌ها را به دست گرفته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

قریب به سه ماه از مرگ مهسا امینی می گذرد. جامعه ایران در این مدت دچار تحولات عمیقی شده. آن چنان که بسیاری، مقطع کنونی را، دوره پسا مهسا توصیف می کنند.

خبرگزاری تسنیم

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی در نامه‌ای به وزیر علوم مطرح کرد: متاسفانه بعضا مشاهده شده بی‌تدبیری های مسئولین دانشگاه شریف اتفاقاتی را در این دانشگاه رقم می زند که فضای آرام شده و به ثبات رسیده‌ی دیگر دانشگاه‌ها را نیز تحت تاثیر قرار می دهد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: اتاق بازرگانی تهران در سلسله گزارش‌های مشترک خود با دانشگاه شریف، این بار به بازار لوازم خانگی پرداخته و قیمت گذاری دستوری در این بخش را بررسی کرده است.

خبرگزاری مهر

دستگاه های اجرایی برتر، دانشگاه ها و مجریان و کارفرمایان برتر، رساله ها و پایان نامه های برتر تقاضامحور و دانشگاه های برتر در حوزه مهارت افزایی در نشست مدیران ارتباط با صنعت معرفی شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اگر بارداری خودبه‌خود در عرض بیست هفته اول بارداری به پایان برسد می‌گوییم سقط جنین روی داده است.