چهارشنبه 2 آبان 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

وب‌گاه عرشه آنلاین

بر اساس مصوبه امروز کارگروه اضطرار آلودگی هوای تبریز، مدارس برخی شهرهای آذربایجان شرقی در تمامی مقاطع تحصیلی فردا (یکشنبه) تعطیل بوده و آموزش به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس و نایب رئیس فدراسیون فوتبال در واکنش به وضعیت سرمربی تیم ملی سکوت اختیار کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مجید تفرشی، تاریخ پژوه در کانال تلگرامی خود نوشت: همراهی صریح چین با مواضع ضدایرانی کشورهای عرب خلیج فارس یک تغییر موضع خطرناک است و باید آن را جدی گرفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شاکی خصوصی ماهان صدرات از قوه قضاییه درخواست کرد تا از اعدام وی جلوگیری شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه افراد با بیماری‌های پیش‌زمینه‌ای تنفسی بیشتر در معرض خطر ذرات معلق کوچکتر از 2.5 میکرون قرار دارند، گفت: خانم‌های باردار، کودکان و بیماران قلبی و ریوی نیز در معرض خطر تنفس ذرات معلق کوچکتر از 2.5 میکرون قرار دارند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قوه قضاییه از برگزاری جلسه دیگری برای رسیدگی به پرونده محمد قبادلو از دستگیر شدگان در ناآرامی‌های اخیر خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در سنگال گوسفند لادوم می‌تواند تا ده‌ها هزار دلار قیمت داشته باشد. قد این گوسفندان تا 4 فوت (تقریباً 1 متر و 20 سانتی‌متر) رشد می‌کند و به عنوانِ حیوانات خانگی و نمادی از پایگاهِ اجتماعی دارای ارزش هستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محققان توضیح داده اند: تا به حال مطالعات متعددی به بررسی نقش عوامل رژیمی یا تغذیه ای در عملکرد شناختی افراد مسن پرداخته اند، ما به دنبال کشف این بودیم که آیا ویتامین D در مغز نیز وجود دارد یا خیر، و در صورت وجود، غلظت های مختلف این ویتامین، چگونه بر زوال شناختی تاثیر می گذارند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عبدالله شهبازی نویسنده و پژوهشگر تاریخ در یادداشت روزنامه «هم‌میهن» نوشت: برخلاف اوائل انقلاب و دهه 1360، جمهوری اسلامی، اکنون با موجی از اعتراضات مواجه است که شناختی از آن ندارد و تصور می‌کند مانند تنش‌های اوائل انقلاب قادر به کنترل و مهار آن است. این موج اعتراضی با روش‌های معمول مهار نخواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تصاویری از لحظه فرود بدون چرخ جنگنده سوخو 25 روسیه را مشاهده می‌کنید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سارا سه سال است با آرش ازدواج کرده و حالا با اتهامی علیه شوهرش مواجه شده که زندگی او را دگرگون کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یغما فشخامی، روزنامه‌نگار با قید وثیقه از زندان اوین آزاد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور گفت: اقدامات دستگاه قضایی در برخورد با اغتشاشگران و آشوبگران به طور قطع مورد حمایت کامل مردم است و میلیون‌ها نفر در خیابان‌ها بار‌ها و بار‌ها با فریاد خود آن را مطالبه کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بیش از دو ماه و نیم از شروع اعتراضات در کشور که در پی فوت خانم مهسا امینی شروع شد، می‌گذرد. در این مدت اتفاقات تلخی نیز همچون بروز خشونت در کنار تجمعات خیابانی، دستگیری‌ها و... رخ داده است که موجب نگران و آشفتگی بیشتر در جامعه شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تعداد زیادی از مطالعات و تحقیقات پزشکی اخیراً بر روی گروه‌های خونی و ارتباط آن‌ها با ویژگی‌های فردی و سلامت عمومی متمرکز شده‌اند و در واقع به نتایج شگفت‌انگیزی رسیده‌اند که تایید می‌کند گروه خونی نقش عمده‌ای در سلامت عمومی ایفا می‌کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان فارس با اشاره به برملا شدن راز قتل یک مرد میانسال در شهرستان کوار، اعلام کرد که براساس اعتراف قاتل، این جنایت با همدستی زن مقتول انجام شده است.