چهارشنبه 2 آبان 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

وب‌گاه خبر آنلاین

یک جامعه‌شناس: «ممکن است یک عمل منطق داشته باشد اما درست نباشد؛ مثلاً رفتار دانشجویان دانشگاه شریف منطق داشت، از گذشته دانشجو می‌خواسته حرف بزند، به‌دنبال کرسی‌های آزاد اندیشی بوده است اما آن را نداشته؛ در وضعیت فعلی هم مقابلش گارد ویژه با آن لباس‌ها ایستاده است، قشری که به تعبیری با بحران گروه مرجع مواجه است و در آینده هم چشم‌انداز روشن و امید ندارد، در این وضعیت از دانشجو انتظار داریم...

وب‌گاه عرشه آنلاین

پس از حواشی پیرامون رستوران و جواهر فروشی علی دایی، پیشکسوت و چهره مطرح فوتبال ایران که ادعا شده بود به دلیل همراهی با فراخوان‌های اخیر پلمب شده‌اند، حالا انتشار تصاویری منتسب به فروشگاه‌های متعلق به علی دایی در شبکه‌های اجتماعی خبرساز شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

افزایش نرخ شاخص ارزی در معاملات رسمی کشور و برخی اخبار نامساعد سیاسی منجر به روند صعودی قیمت دلار در نخستین روز هفته شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی دستگاه دیپلماسی با اشاره به دیدار امروز (شنبه) سفیر چین با دستیار آسیا و اقیانوسیه وزیر امور خارجه کشورمان اظهار داشت: در این ملاقات نسبت به ورود بیانیه مذکور به موضوع تمامیت ارضی ایران ابراز ناخرسندی شدید و تاکید شد جزایر سه گانه ایرانی خلیج فارس جزء لاینفک تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران است که مانند هر بخش دیگر از سرزمین ایران هرگز موضوع مذاکره با هیچ کشوری نبوده و نخواهد...

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت طلا و سکه در نخستین روز هفته صعودی بود. این روند رشد در سه هفته اخیر در بازار فلز زرد همچنان پابرجاست و به نظر می‌رسد روند تقاضا بیشترین تاثیر را در رشد قیمت در این بازار دارد. آیا روند افزایشی قیمت ادامه دارد؟

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آیت‌الله آملی لاریجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح پنج‌شنبه با حضور در جمعی از دانشجویان دانشگاه شریف درباره اعتراضات چند مدت اخیر به بحث و گفت‌وگو پرداخت. وی خطاب به دانشجویان گفت: این حرف شما که اعتراضات باید شنیده شود حرف صحیحی است. اینکه شنیدن صوری نباشد هم درست است. وی با اشاره به اینکه حجاب در کشور قانون است، گفت: در لیبرال‌ترین کشور‌ها هم باید التزام به قانون داشت. در غیر...

وب‌گاه عرشه آنلاین

اهالی فوتبال در استوری های اینستاگرام خود از امیر نصر آزادانی حمایت کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آیت الله آملی لاریجانی پس از شنیدن نظرات و دیدگاه‌های دانشجویان دانشگاه شریف با تاکید بر اینکه ما دنبال شنیدن حرف‌ها هستیم و در این دیدار از جانب خودم صحبت می‌کنم، گفت: این مرزبندی با مسئولان را قبول ندارم. اشکالی در روش کار شما و روش قضاوت و نتیجه گیری برخی از شما دیدم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی قوه قضاییه: هرکس با سلاح سرد یا گرم به قصد جان، مال، ناموس و ارعاب به مردم حمله کرده و ناامنی ایجاد کند محارب است

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور در جمعی از دانشجویان دانشگاه شریف درباره اعتراضات اخیر در کشور به گفتگو پرداخت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نشریه فرانسوی مدعی شده است رونالدو قصد خداحافظی از میادین فوتبال را دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس اتاق مشترک ایران و روسیه با تأکید بر ضرورت اجرای سازوکارهای مالی و پولی میان ایران و روسیه، فیلترینگ و محدودسازی اینترنت را به عنوان مانع جدیدی در ارتباط با تجار خارجی برشمرد که به این روابط آسیب وارد کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قرص ا 2 .

وب‌گاه عرشه آنلاین

نیروهای امنیتی حضور گسترده‌ای در خیابان ستارخان داشته‌اند و با شلیک گاز اشک‌آور و ساچمه سعی در متفرق کردن تجمع‌کنندگان داشتند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شکیرا به پیروزی مراکش و صعودش به نیمه نهایی با یک توییت واکنش نشان داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک مدیر وزارت ورزش ادعا کرده است برای اولین بار توانسته در 50 سال گذشته گواهی ایمنی برای استادیوم 100 هزارنفری بگیرد. استادیومی که حدود دو ماه قبل مدیر برکنار شده اش گفت سازه اش ترک دارد و می تواند به یک متروپل جدید برای ایران شود حالا در کمتر از 60 روز برای اولین بار در تاریخ حیاتش ایمن شده است!