چهارشنبه 2 آبان 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

وب‌گاه عرشه آنلاین

در شبانه روز گذشته 38 بیمار مبتلا به کووید 19 در کشور شناسایی شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ماجرا از این قرار است که در جریان برگزاری دیدار اول تیم نساجی مقابل پارتیزان بلگراد از چند بازیکن این تیم در هتل سرقت دلار و لیر صورت گرفته که این مساله باعث ناراحتی بازیکنان این تیم شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پیرو استمرار اظهارات مداخله جویانه مقامات بریتانیایی در مورد تحولات داخلی جمهوری اسلامی ایران و حمایت آنها از ترور و اغتشاش و اعمال تحریم‌های غیرقانونی علیه شماری از اتباع ایران، «سایمون شرکلیف» سفیر این کشور امروز از سوی رئیس اداره سوم غرب اروپا به وزارت امور خارجه احضار شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرپرست شرکت عمران شهر جدید پردیس دستگیر شده و تخلفات احتمالی او در حال بررسی است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رییس شورای عالی هماهنگی تشکلهای کارگری مخابرات ایران از وزیر ارتباطات درخواست کرده است: به نمایندگان خود دستور دهید توجه داشته باشند به قوانین، بند 6 مصوبه هیأت وزیران درباره واگذاری مخابرات، تعهدات در قبال مجلس شورای اسلامی، پیمان تفاهم‌هایی که بین کارکنان و سهامداران عمده مخابرات ابلاغ و جاری شده و همچنین عرف حاکم بر کارگاه‌های شرکت مخابرات، میثاق‌های محکم و قانونی است که نمی‌توانند...

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان فارس با اشاره به برملا شدن راز قتل یک مرد میانسال در شهرستان کوار، اعلام کرد که براساس اعتراف قاتل، این جنایت با همدستی زن مقتول انجام شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هیئت مدیره باشگاه استقلال به دنبال بحث ارسال فیش جعلی برای پرداخت مطالبات هروویه میلیچ مدافع کروات پیشین آبی‌پوشان پیگیر موضوع شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کارگران داروگر تهران صبح امروز در مقابل ساختمان وزارت کار در اعتراض به مطالبات معوقه تجمع کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

به تازگی خبری در برخی کانال‌ها مبنی بر مصاحبه تلویزیون چین با رضا پهلوی درباره ناآرامی‌های اخیر ایران منتشر شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پس از ازدواج با فردی که بسیار دوستش دارید، سفر جدیدی را در زندگی خود آغاز می‌کنید. همسر شما نیز با تحولات و تغییرات جدید در زندگی شما همراه است. شما نمی‌توانید از مشکلات در ازدواج جلوگیری کنید. برای حفظ یک ازدواج شاد باید یاد بگیرید که مشکلات خود را با هم حل کنید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در پی شهادت مولوی عبدالواحد ریگی، دبیرخانه شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت پیامی صادر کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نخست‌وزیر عراق، امروز (شنبه، 10 دسامبر) به مناسبت سالگرد پیروزی بر داعش، طی پستی در توئیتر نوشت که دهم دسامبر به عنوان سمبلی عراقی در شجاعت و فداکاری باقی خواهد ماند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک روزنامه‌نگار مدعی شده که درگیری بین مسی و وگهورست در پی یک سوءتفاهم به وجود آمده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرهنگ رامین پاشایی گفت: هیچ‌یک از دستگاه‌ها، شرکت‌ها، نهادها و... در تماس با شهروندان از آنان درخواست کد و وجه نقد و... نمی‌کنند و اگر شهروندان با چنین تماس‌هایی مواجهه شدند، حتما در اصالت آن شک کرده و با تماس گیرنده همکاری نکنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پادشاه و ملکه انگلیس از ریس‌کورس، قدیمی‌ترین استادیوم بین‌المللی فوتبال در جهان که همچنان استفاده می‌شود دیدن کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها درباره پرداخت یارانه آذرماه خانوار‌ها و انتشار برخی اخبار مبنی بر حذف یارانه نقدی توضیحاتی ارائه کرد.