چهارشنبه 2 آبان 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

وب‌گاه عرشه آنلاین

روزنامه «جهان صنعت» امروز دوباره توقیف شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی مشهد اعلام کرد: بر اثر انفجار این واحد مسکونی، تا 50 ساختمان اطراف خسارت‌های جزئی دید. سه دستگاه خودرو نیز که مقابل ساختمان مربوطه پارک بود، به دلیل خراب شدن دیوار جانبی ساختمان دچار حادثه شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زمان و نحوه واریز حقوق بازنشستگان سایرسطوح تامین اجتماعی اعلام شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سید ضیاءالدین نورالدینی به عنوان سرپرست دیوان محاسبات کشور منصوب شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دو زمان برای برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری پیشنهاد شد که شورای نگهبان موافقت خود را با برگزاری انتخابات در روز جمعه مورخ 11 اسفندماه 1402 اعلام کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس دانشگاه فرهنگیان به برخی اقدامات تحولی در دانشگاه فرهنگیان، اشاره کرد و گفت: شتاب کار تحولی بالا رفته است، 1000 دکتر معلم جذب خواهد شد. 500 ردیف جذب هیات علمی تصویب شده است که معادل جذب کل هیات علمی دانشگاه از بدو تاسیس تاکنون است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

صالح طبری این مناطق را میدان آزادی، میدان شهرری و میدان تجریش عنوان کرد و افزود: هم اکنون سه دستگاه اتوبوس آمبولانس در مناطق مورد نظر مستقر شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: نیمه شب گذشته دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف توسط عوامل ناشناس آتش گرفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس‌جمهور گفت: پرداخت در خصوص رتبه بندی معلمان بهانه بود، بلکه اصل شأن و جایگاه معلمان است که در این دولت به آن توجه شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

باشگاه پرسپولیس دردوره مدیریت سید مجید صدری قراردادی با یک شرکت برای کارگزاری منعقد کرد که بر اساس آن، پرسپولیسی‌ها می‌توانستند منابع مالی مورد نیاز خود را تامین کنند اما بعد از حضور رضا درویش، ایراداتی به این قرارداد وارد شد که ایرادها موجب بروز اختلافاتی شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

راه‌های زیادی برای رفع بوی بد پا وجود دارد که به معرفی آن‌ها می‌پردازیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزارت بازرگانی چین اعلام کرد معاون نخست‌وزیر چین به امارات متحده عربی و ایران سفر می‌کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ه نرخ سکه امامی با 700هزار تومان افزایش صدر نشین صعود قیمت ها در بازار شد. همچنین نرخ نیم سکه و ربع سکه هم با رشد بیش از 200هزار تومان بر تابلو قیمت‌ها نقش بست. در بازار ارز، نرخ دلار با نوساناتی در کانال 36هزار تومان قیمت گذاری شد. نرخ سکه امامی با 700هزار تومان افزایش صدر نشین صعود قیمت ها در بازار شد. همچنین نرخ نیم سکه و ربع سکه هم با رشد بیش از 200هزار تومان بر تابلو قیمت‌ها نقش...

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده انتظامی شهرستان قم در ادامه تصریح کرد: قاتل پس از این جنایت با فرار از محل حادثه به سمت منزل خود رفته و پس از شلیک به سمت دختر 14 ساله خودش او را نیز به قتل رساند و در یک اقدام جنون‌آمیز گلوله‌ای به سمت خودش شلیک کرده که در حال حاضر وی با وضعیت وخیمی در بیمارستان بستری است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در فروش فوق العاده امروز سایپا، وانت سایپا 9 میلیون و 226 هزار تومان و کوییک پلاس اتوماتیک 10 میلیون و 23 هزار تومان افزایش قیمت داشته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

انسیه خزعلی گفت: کارگروه هویت دختران از کارگروه‌های فعال معاونت است که در آن صحبت‌های دختران را می‌شنویم، نیازهای دختران را احصا کرده ایم و خبر خوش اینکه اپلیکیشن ویژه دختران در دست تهیه است.