چهارشنبه 2 آبان 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

وب‌گاه عرشه آنلاین

من از جریان محسن شکاری که در تهران اعدام شد، متأسف شدم. وقتی کسی دیگری را نکشته و فقط راهی را بسته و کاردی را به بسیجی زده و آن بسیجی زخمی شده از لحاظ شرعی نمی‌توان او را کشت

وب‌گاه عرشه آنلاین

مسابقات تیم‌های مراکش - پرتغال و انگلیس - فرانسه امشب (19 آذر ماه) از شبکه سه سیما روی آنتن می‌رود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بعد از عادل فردوسی‌پور، مهران مدیری، احسان علیخانی و سروش صحت، نوبت به محمدرضا یزدانپرست رسید و بیش از یک ماه است که از او خبری نیست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

من هیچ نقشی در این ماجرا نداشتم و تنها به خاطر دلسوزی برای یک زوج همشهری‌ام که صاحب فرزند نمی‌شدند در این موضوع دخالت کردم و نمی‌دانستم که درگیر جرمی با این مجازات سنگین می‌شوم و...

وب‌گاه عرشه آنلاین

حقوق آذر ماه حدود 4 میلیون بازنشسته و مستمری‌بگیر تأمین‌اجتماعی از روز یکشنبه بیستم آذر ماه آغاز خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پرویز پرستویی بعد از اعدام محسن شکاری در صفحه اینستاگرامی خود، مطلبی با هشتگ اعدام نکنید به اشتراک گذاشته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تمام سطح این «ابر زمین» اقیانوسی از گدازه است که دمای آن به حدود 2000 درجه سانتی‌گراد می‌رسد. این سیاره سنگی که با نام مستعار جانسن (Janssen) شناخته می‌شود، یکی از عجیب‌وغریب‌ترین سیاره‌های فراخورشیدی است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها گفت: پرداخت یارانه به صورت کالابرگ اختیاری است و قرار نیست یارانه قطع شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

موج جدید امیکرون اسفند امسال وارد ایران می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک نماینده مجلس گفت: ما باید به سمت «قضایی اسلامی» برویم چراکه قضایی اسلامی در لحظه است. متاسفانه در سال‌های اخیر پروسه رسیدگی و صدور حکم طولانی شده است و برخی از این طولانی شدن سوءاستفاده می‌کنند و از چنگ عدالت اجتماعی فرار می‌کنند

وب‌گاه خبر آنلاین

نویسنده در گزارش خود تلاش می کند یکی از احتمالات مهم آینده قدرت در ایران در حوزه ریاست جمهوری را با توجه به نحوه قدرت گیری مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی کنونی را گمانه زنی و تحلیل کند.

خبرگزاری تسنیم

شب گذشته دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف از سوی برخی افراد ناشناس به آتش کشیده شد. رئیس دانشگاه می‌گوید که موضوع در حال بررسی است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس اتحادیه بارفروشان مشهد در خصوص وضعیت خرید میوه‌های شب یلدا در بازار عنوان کرد: با توجه به اینکه میوه بیشتر در مشهد بیشتر معامله می‌شود، شهرهای اقماری مشهد چهار روز قبل از شب یلدا خرید میوه‌های یلدایی خود را از مشهد انجام می‌دهند؛ بنابراین امکان افزایش قیمت در سطح عرضه و افزایش معاملات رخ خواهد داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بازنشستگان می گویند: وقتی صندوق بازنشستگی قرعه کشی را انجام داده و مشمولان دریافت را هم مشخص کرده، پس بهتر است پرداخت وام ضروری را نیز اول هرماه واریز کند تا بازنشستگان حداقل گوشه‌ای از مشکلات زندگی‌شان را حل کنند.