چهارشنبه 2 آبان 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دانشگاه صنعتی شریف اعلام کرد: درپی اقدام خرابکارانه افرادی ناشناس در به آتش کشیدن دفتر بسیج دانشجویی این دانشگاه، دانشگاه تعاملات و همکاری خود را با نیروی انتظامی برای شناسایی عوامل این اقدام آغاز کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

امروز قیمت طلای 18عیار هر گرم یک میلیون و 595 هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید 17 میلیون و 450 هزار تومان است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بابک افقهی اظهار داشت: چنانچه بازنشستگان در دستگاه‌های اجرایی همچنان پاداش خود را دریافت نکرده باشند، این هزینه باید توسط دستگاه‌های اجرایی مربوطه از خزانه درخواست شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یحیی گل محمدی با وجود دعوت رسمی برای تماشای بازی فینال جام جهانی 2022 قطر قید سفر به این کشور را زد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یکی دیگر از اعضای شورای شهر شهریار نیز به اتهام ارتشا و اختلاس بازداشت شد

وب‌گاه عرشه آنلاین

عامل پخش تراکت علیه امنیت کشور در حرم حضرت عبدالعظیم (ع) توسط پلیس اطلاعات این فرماندهی دستگیر شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محمد شهریاری سرپرست دادسرای امور جنایی تهران در این رابطه گفت: این دانشجو که شهاب نام داشته، از مرداد سال 94 در رشته کارشناسی تحصیل می‌کرده و با پتوی مسافرتی، خود را از میله‌ای که به سقف بوده آویزان کرده و به زندگی‌اش پایان داده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، روابط عمومی دانشگاه شریف اطلاعیه‌ای را در خصوص آتش سوزی دفتر بسیج دانشجویی صادر کرد. در این اطلاعیه آمده است: بر اساس شواهد اولیه، بامداد شنبه 19 آذر، افرادی ناشناس وارد پردیس مرکزی دانشگاه شده و دفتر بسیج دانشجویی را به آتش کشیده‌اند. دانشگاه تعاملات خود را با نیروی انتظامی جهت شناسایی عوامل این اقدام خرابکارانه آغاز کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس سازمان تبلیغات گفت: عده‌ای خیال کرده‌اند با بی‌حرمتی به چادر بانوان و عمامه روحانیون می‌توانند دل متدینین را بلرزانند، اما دشمنان باید بدانند که لباس روحانیت کفن ما است و ما برای مکتب حاضریم جانمان را تقدیم کنیم و در سربازی امام عصر اروحنا فداه سر به دار می‌خواهیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

گرانت وال خبرنگار 48 ساله آمریکایی شب گذشته در جریان گزارش بازی تیم‌های ملی هلند و آرژانتین بیهوش شد و با وجود کمک‌های اورژانسی به دلیل ایست قلبی در بیمارستان جان باخت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ماموران کلانتری 16 خرم آباد با اقدامات پلیسی و اشراف اطلاعاتی، موفق به شناسایی عاملان تیراندازی شدند و با هماهنگی قضائی طی یک عملیات ضربتی موفق به دستگیری آنها شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس گروه سلامت هوا و تغییر اقلیم وزارت بهداشت درباره تصمیمات کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران برای تعطیلی پایتخت توضیحاتی ارائه کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر آموزش و پرورش گفت: تا 2 ماه آینده تمام رتبه معلمان اعمال و معوقات آنها نیز به شکل کامل پرداخت می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دیشب دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه شریف واقع در همکف ساختمان ابن‌سینا توسط عوامل ناشناس آتش گرفته و کاملاً در آتش سوخت.

وب‌گاه 55 آنلاین

نیمه شب گذشته، دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه شریف واقع در همکف ساختمان ابن‌سینا توسط عوامل ناشناس آتش گرفته و کاملاً در آتش سوخت.