چهارشنبه 2 آبان 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

وب‌گاه عرشه آنلاین

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوا هم اکنون شاخص آلاینده «ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون» روی عدد 151 یعنی در وضعیت قرمز قرار دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه شریف توسط عوامل ناشناس آتش گرفته و کاملاً در آتش سوخت.

وب‌گاه گسترش

عاطفه خسروی - سردبیر

وب‌گاه عرشه آنلاین

نیمه شب گذشته دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه شریف واقع در همکف ساختمان ابن‌سینا توسط عوامل ناشناس آتش گرفته و کاملاً در آتش سوخت.

وب‌گاه گسترش

نیمه شب گذشته، دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه شریف واقع در همکف ساختمان ابن‌سینا توسط عوامل ناشناس آتش گرفته و کاملاً در آتش سوخت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نیمه شب گذشته، دفتر بسیج_دانشجویی دانشگاه شریف واقع در همکف ساختمان ابن‌سینا توسط عوامل ناشناس آتش گرفته و کاملاً در آتش سوخت. تقریباً تمامی وسایل این دفتر اعم از کتاب‌ها، صندلی‌ها، دستگاه فکس، کشو‌ها و میز جلسات، تخته و تصاویر در آتش سوخته و قابل استفاده نیستند. تصاویر دوربین‌های مدار‌بسته‌ی اطراف این ساختمان در حال بررسی است که جزئیات آن به...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نیمه شب گذشته، دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه شریف واقع در همکف ساختمان ابن‌سینا توسط عوامل ناشناس آتش گرفته و کاملاً در آتش سوخت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مقاله عضو هیات علمی دانشکده شیمی دانشگاه علم و صنعت ایران با عنوان «کاربرد اَبَرسازه‌های شبکه‌ای با واحد جداشده در ازدیاد برداشت انرژی ارتعاشی محلی» در نشریه معتبر Nano Energy منتشر شد.

خبرگزاری دانا

سلیمی نمین گفت: فحاشی در محیط علم افتراق ایجاد می‌کند که این مطالبه دانشجویان نیست.

وب‌گاه مشرق نیوز

پس از بهره‌گیری چند ساله مدعیان اصلاحات از دانشجویان، آقای سعید حجاریان به صراحت اعلام کرد که جنبش دانشجویی حرف مفت‌(!) است و خطاب به آنان گفت؛ حالا به دانشگاه‌ها برگردید و استراحت کنید (!).

خبرگزاری فارس

وب‌گاه خبر آنلاین

عصرایران نوشت: این که سه شهردار سابق تهران (توسلی، کرباسچی و قالیباف) چهره های شاخص سیاسی امروز هستند و شهردار فعلی هم به عنوان یک فعال سیاسی شناخته می‌شود همه حاکی از آن است که شهرداری تهران عنوانی سیاسی است ولو شهرداری تهران درمقام نهاد سیاسی نباشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرارو نوشت: هفته جاری یکی از پرخبرترین هفته‌های سال بود، اما همانند هفته‌های گذشته کانون خبرسازی‌ها در ارتباط با ناآرامی‌های چند وقت اخیر کشور بود. ابتدای هفته با ماجرای پرحاشیه هک بولتن‌های خبرگزاری فارس خبرساز شد و انتهای هفته با اعدام محسن شکاری. وجه مشترک هر دو این حوادث ارتباط پیدا کردن آن‌ها با حوادث و ناآرامی‌های اخیر است.

وب‌گاه خبر آنلاین

باشگاه خبرنگاران: معاون فنی و مهندسی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از تغییر جنس تابلوهای سطح بزرگراه‌ها و کاهش شدید سرقت در این حوزه خبر داد.