چهارشنبه 2 آبان 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

وب‌گاه عصر ایران

حالا که فضا برای گفت‌وگو کردن، آنهم در دانشگاه فراهم شده است، چرا این فرصت باید به امثال افرادی مثل زاکانی داده شود؟ شرایط امروز کشور حاصل تفکر افرادی مثل زاکانی است. آنهایی که دوست دارند تنها خودشان سوار قطار قدرت باشند و دیگران از بیرون برای آنها دست تکان دهند. البته دست تکان دادن بهترین حالت ممکن است!

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در برنامه امروز کیوسک، 16 آذر مهم‌ترین عناوین خبری و تیتر یک روزنامه‌های صبح تهران را بررسی می‌کنیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

زاکانی در پاسخ به پرسشی در خصوص قانون حجاب در کشور گفت: قانون حجاب قانونی مترقی است و تا وقتی قانون است لازم الاجرا است. اگر کسی دریافتی از این قانون و قانونمداری ندارد باید در چهارچوب‌های ذهنی خود اصلاح را صورت دهد. اگر ضوابط نباشد سنگ روی سنگ بند نمی‌شود

وب‌گاه عصر ایران

هنوز رشوه در سراسر شهرداری به چشم می‌خورد و شما در شهر هیچ امکانی را برای اعلام اعتراض‌ها فراهم نکردید. اگر دم از گفت‌وگو و تضارب آراء می‌زنید چقدر امکان شنیدن صداها را فراهم کرده‌اید.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: مجری جلسه پیش از آغاز صحبت‌های زاکانی شهردار تهران در تشریح اینکه تعداد نمایندگان تشکل‌های دانشجویی تنها سه مورد بود، گفت: ما از نمایندگان تشکل‌های مختلف دعوت کردیم اما آنها خود قبول نکردند و در جلسه حاضر نیستند.

خبرگزاری تسنیم

روح‌الله دهقانی فیروزآبادی؛ معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهوری در احکامی جداگانه سرپرست دفتر ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی، مشاور معاون علمی در توسعه همکاری‌های صنایع و معادن و دبیر ستاد تدوین سند ملی هوش مصنوعی را منصوب کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز در گزارش زیر مروری بر مهم ترین خبرهای سیاسی 24 ساعت اخیر کرده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، قاسمی، همسر شهید شهریاری در مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه شهید بهشتی که از سوی بسیج دانشجویی این دانشگاه برگزار شد، گفت: من همکار، همراه، همدل و همسر شهید شهریاری بودم و امروز نیز به گونه‌ای مصادف با روز تولد شهید شهریاری است و می‌توانید شادی هم کنید. (تشویق سالن) وی به خاطره ازدواج خود با شهید شهریاری اشاره کرد و افزود: من کارشناسی...

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ابراهیم رئیسی در پاسخ به یک دانشجوی معترض گفت: ان‌شاالله حرف‌های شما را می‌شنوم

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس در توضیح برنامه‌های وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی گفت: 56 درصد از برنامه های وزیر پیشنهادی کاملاً منطبق با اسناد بالادستی و 30 درصد موارد نیز همسو است لذا این کمیسیون این وزیر را شایسته تصدی این وزارتخانه دانست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شهردار تهران در جلسه مقدمات تهیه سند همکاری وزارت آموزش و پرورش و شهرداری تهران گفت: پشتیبانی ما در موضوع معلمان می‌تواند این باشد که به دغدغه فراغت و مسکن آنها توجه کنیم و ظرف چند سال مشکل مسکن آنها را حل کنیم. همچنین یک ارتباط و پیوستگی جدی با آنها داشته باشیم و از ظرفیت این قشر در مجموعه خودمان استفاده کنیم.

خبرگزاری تسنیم

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در آستانه روز دانشجو به دانشگاه علامه طباطبایی رفت و درباره اقدامات دولت سیزدهم و وضعیت کشور به گفتگو با جمعی از دانشجویان پرداخت. او گفت که دولت به دنبال ایجاد تحول و برقراری عدالت است.

وب‌گاه خبر آنلاین

یک استاد دانشگاه به خبرآنلاین می‌گوید: «من عمده این اتفاقات اخیر را از مدیریت بد می‌دانم، سال‌هاست در ایران شایسته‌گزینی موضوعیت ندارد، وقتی آدم‌ها شایسته نباشند نمی‌توانند طوری برنامه‌ریزی کنند که بحران ایجاد نشود.»

وب‌گاه خبر آنلاین

حکومتی که عذرخواهی نمی کند، حکومت خوبی نیست. مردم دشمن نیستند که جلو آن‌ها مقاومت کنید.