چهارشنبه 2 آبان 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پیام خاتمی برای روز دانشجو: سیدمحمد خاتمی در پیامی به مناسبت روز دانشجو تاکید کرد که نباید گذاشت تا آزادی و امنیت در برابر هم قرار گیرند و در نتیجه آزادی به بهانه حفظ امنیت، پایمال شود یا امنیت که شرط استقرار سامان و نظم خوب در جامعه است به نام آزادی نادیده انگاشته شود. رئیس‌جمهور پیشین ایران در این پیام از شعار زن، زندگی، آزادی به عنوان پیامی زیبا یاد کرد که حرکت به سوی آینده بهتر...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: اجتماع میثاق با ولایت صبح سه شنبه (15 آذر 1401) با حضور آیات محسن اراکی عضو مجلس خبرگان رهبری، سید هاشم حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، سید احمد خاتمی عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری، عباس کعبی عضو مجلس خبرگان رهبری، علی رضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه کشور در مدرسه فیضیه قم برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: فعال سیاسی اصولگرا گفت: اگر دانشگاه شریف می خواهد مساله ای را حل کند باید منطقی داشته باشد که دانشجویان و ملت را همراه خود کند. اسم این را که موجب فحاشی می شود را می توان عقده های فرو خفته گذاشت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، "عباس سلیمی‌نمین" روز سه شنبه 15 آذر ماه 1401 در نشست با دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج با موضوع «دانشجوی دیروز و دانشجوی امروز در رویدادها» که از سوی بسیج دانشجویی این دانشگاه برگزار شد، افزود: امروز و طی یکی دو ماه اخیر مطالبه‌ای مطرح می‌شود که باعث شرمندگی است، عده‌ای از دانشجویان مطالبه شان اینست که سلف سرویس دختران و پسران یکی باشد....

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: معاون پارلمانی رییس جمهور در پاسخ به این پرسش که نظر شما درباره ورود نظامیان به دانشگاه چیست؟ تصریح کرد: اظهار تأسف می کنم که برخی دانشجویان فحش های رکیک دادند. این اتفاقات مایه شرمندگی بود. اعتراض و بحث و تجمع مشکلی ندارد، اما هیئت تخلفات باید به تخلف دانشجو و استاد ورود کند، زیرا نباید دانشگاه تعطیل شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

به مناسبت روز دانشجو جمعی از مسئولان کشور از جمله رئیس قوه قضاییه، رئیس قوه مقننه، شهردار تهران، سخنگوی شورای نگهبان، سخنگوی دولت و جمعی از نمایندگان مجلس در دانشگاه‌ها حاضر شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: فحاشی در محیط علم افتراق ایجاد می کند که این مطالبه دانشجویان نیست.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: رئیس کمیته غذا و دارو مجلس از طرح استیضاح وزیر بهداشت و درمان با بیش از 60 امضای نمایندگان و ثبت آن در سامانه مجلس خبر داد.

وب‌گاه الف

علیرضا زاکانی امروز و در آستانه روز دانشجو در جمع دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف در سخنانی با اشاره به اینکه «اینترنشنال» بلندگوی آشوب در کشور شده، گفت: امروز عده‌ای در حال گرفتن انتقام از مردم و انقلاب ما هستند و بی تردید عده‌ای خارج از مرزها با دروغ سعی در ایجاد اختلاف بین ما هستند و نشان داده‌اند که به هیچ کس رحم نمی‌کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

«تناسبی شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی» از آن دست موضوعاتی است که طی ادوار مختلف و آن زمان که مجالس گوناگون قصد تغییر قانون انتخابات را داشته‌اند به اشکال مختلف مطرح شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پلمپ رستوران و مغازه جواهرفروشی «علی دایی» یکی از جنجالی‌ترین خبر‌های دیروز - دوشنبه - بود که در سطح فضای مجازی و رسانه‌ها بازتاب گسترده‌ای داشت. 13 آذر بود که صفحه رسمی گالری جواهرات نور در استوری اینستاگرامش نوشت: گالری نور در تاریخ‌های 14.15 و 16 آذرماه تعطیل است. رستوران 10 forever نیز چنین متنی را منتشر کرد.