چهارشنبه 2 آبان 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

وب‌گاه عرشه آنلاین

قسمتی از صحبت های پدرانه شفیعی کدکنی درباره دانشجویان به مناسبت این روز منتشر شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس دانشگاه صنعتی شریف همزمان با گرامیداشت 16 آذر روز دانشجو دانشنامه شهید «مسعود علیمحمدی» اولین شهید هسته‌ای و نخستین فارغ‌التحصیل دکترای فیزیک در کشور را امضا و به همسر این شهید گرانقدر اعطا کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شهردار تهران در واکنش به توهین یک دانشجو به رهبر انقلاب گفت: اجازه بدهید همه حرف بزنند شاید یک نفر بخواهد نماینده اسرائیل و داعش باشد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علیرضا زاکانی، شهردار تهران در مراسم گرامیداشت روز دانشجو که به دانشگاه شهید بهشتی رفته بود در جمع این دانشجویان گفت: از حدود 33 سال پیش که بنده به عنوان دانشجو در دانشگاه وارد شدم تمام توجه خود را بر تراز دانشجویی قرار دادم. روز گذشته در دانشگاه شریف اعلام کردم که تراز کنونی با تراز گذشته فاصله بسیاری دارد و تراز دانشجویان انقلاب در سطح جهانی...

وب‌گاه عرشه آنلاین

شما نماد مدیران کم‌سواد در قدرت هستید که باعث تشدید مهاجرت نخبگان شده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شهردار تهران با حضور در دانشگاه صنعتی شریف در نشستی با مسئولین این دانشگاه به بررسی مشکلات موجود در پروژه‌های عمرانی دانشگاه پرداخت و در زمینه رتع این مشکلات قول مساعد داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تصاویر دیدار زاکانی با دانشجویان در دانشگاه شریف جنجال برانگیز شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

زاکانی گفت: یک دیکتاتوری نوین از سمت اقلیت برای ربودن داشته های اکثریت کشور شکل گرفته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عصرایران نوشت: اگر فکر می‌کنید زاکانی و رائفی پور می‌توانند شرایط پیچیده امروز ایران را حل کنند، سخت در اشتباهید. آنها هیچ وقت نقش خاموش کننده آتش را نداشتند و همیشه بنزینی بودند که آتش را شعله‌ورتر کرده است. به طور معمول حیات این نحله در این نوع زندگی سیاسی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: حاضری گفت: اتفاقا امن‌ترین نقاط برای حاکمیت برای اینکه اصل 27 قانون اساسی را اجرایی کند و به رسمیت بشناسد محیط دانشگاه‌ها است و شاید بهترین پاسخ و مواجهه حاکمیت این باشد که جریان دانشجویی را به رسمیت بشناسد و فضا را برای عرصه اعتراض‌ها در اشکال گوناگون و ایجاد فضای باز و تضارب آرا برای طرح مطالبات، اندیشه‌ها و انتظارات و اعتراضات و انتقادها باز کند و فضای دانشجویی را به...

وب‌گاه مشرق نیوز

شهردار تهران گفت: دشمن اسرائیل و بن سلمان است که حامی داعش است که زن‌های مسلمان و غیر مسلمان را در بازار می‌فروشد من نوکر شما دانشجویان هستم.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: علیرضا زاکانی شهردار تهران، سه‌شنبه 15 آذر با حضور در سالن جابربن حیان دانشکده شیمی دانشگاه شریف در آئین گرامیداشت 16 آذر و روز دانشجو شرکت کرد و به پرسش‌های دانشجویان پاسخ داد.

خبرگزاری دانا

شهردار تهران با بیان اینکه سال 58 وقتی دانشجویان وارد لانه جاسوسی شدند انقلاب دومی را رقم زدند گفت: انقلاب دوم مقابله با پلشتی‌های استکبار در لانه جاسوسی و قلب تهران بود.

خبرگزاری تسنیم

علیرضا زاکانی شهردار تهران امروز نیز به یکی از دانشگاه‌های تهران رفت که صحبت‌های وی با واکنش‌های تعدادی از دانشجویان همراه شد و زاکانی گفت: دانشجو هم صدایش بلند است و هم گوش شنوا دارد.